Storing doorgezet naar de 2e lijn en daar hoorde ik dat er een snelheidsverhoging op mijn verzoek was gedaan maar dit fout is gegaan. Ik heb echter niet om een verhoging gevraagd maar dit was waarschijnlijk administratief blijven hangen na een update van mijn internetsnelheid van 80/10 naar 500/500 ongeveer 2 jaar geleden er was toen nog een verkeerde poortconfiguratie waardoor de snelheid niet boven de 100 ingesteld kon worden.
Moet zeggen dat ik keurig en netjes ben geholpen door de servicedesk, duurde alleen wat langer als verwacht.
Laat in de avond was de storing verholpen maar de download snelheid komt nu niet boven de 90Mb. Terwijl mij 100 is beloofd 😉 het lijkt er op dat ik weer op de “oude” poort zit.
Ben eigenlijk benieuwd of deze dag zonder verbinding gecrediteerd zal worden op de rekening, Als ik het formulier in wil vullen krijg ik de melding dat de storing nog niet is opgelost !!!
Vriendelijke groet,
AdV
Beste antwoord door Koudhe
Bekijk origineel