Opnieuw connecten met verschillende IP's biedt geen oplossing. Restart van modem en router ook niet, het lijkt erop dat alle poorten dicht zitten.
Ik zit op de "advancedinternet" AP
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineelBeste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineelGoedemorgen, wat een activiteit. Ik heb een hele lap tekst hier met antwoorden en reacties voor jullie 🙂@A vP : Jij hebt al een abonnement uit de huidige serie, wat wil zeggen dat we zonder verdere wijzigingen in inhoud/prijs/contractstermijn de hybride vorm van Sneller Internet Buitengebied voor je kunnen aanzetten. Je krijgt dan een nieuw 4G modem thuisgestuurd. Vervolgens kunnen we dan de losse variant voor je opzeggen.@roderijs : Voor jou geldt hetzelfde! Mooi dat je binnenkort glasvezel krijgt,@Redwood . Dat is een hele vooruitgang. Ook jij zit al op een abonnement uit de huidige serie. Dus het is mogelijk om de hybride variant als optie aan je abonnement toe te voegen zonder dat dit voor verdere wijzigingen in inhoud/prijs/contract zorgt. Ter algemene verduidelijking: de huidige serie aan pakketten, waarbij de hybride variant van Sneller Internet Buitengebied als optie toegevoegd kan worden, zijn de pakketten die we sinds juni 2017 aanbieden. Als je dus toen of later bij ons een Internet (eventueel met TV) abonnement hebt afgesloten zit je al in de goede serie en zijn er geen ingrijpende wijzigingen nodig om je over te zetten naar de hybride variant.@WouterN : Jouw abonnement stamt uit 2015, wat betekent dat in jouw geval wel een wijziging naar een huidig pakket nodig is als je over wilt naar de hybride variant. Je betaalt nu €41,50 voor Internet Instap en krijgt daarop €5 lage-snelheidskorting. Bij overstap naar een pakket uit de huidige serie blijft de pakketprijs €41,50 maar komt die korting te vervallen omdat je dan met het (gratis) Sneller Internet Buitengebied erbij boven de 12 Mbit gaat uitkomen. Wat er dan nog wel veranderd is dat telefonie niet inbegrepen zit, waardoor je daar €1 voor gaat betalen en uitkomt op een totale prijs van €42,50. Je contractstermijn veranderd verder niet, dit omdat er bij deze wijziging geen actiekorting beschikbaar is. Wat betreft het screenshot dat je plaatste, de Sneller Internet Buitengebied die daar getoond wordt is de losse variant, niet de hybride. Voor de losse variant zijn de eisen nogal aangeschroefd sinds we de hybride variant hebben. Dat verandert niets voor de mensen die het al hebben, alleen voor mensen die het nu nieuw zouden willen bestellen. Dank ook voor alle meldingen over de instabiliteit en geen verbinding. Hier wordt op dit moment met alle aandacht naar gekeken om te kijken wat er nu precies aan de hand is zodat ze dit ook zo snel mogelijk weer kunnen oplossen.@RolfNoot : Het staat je zeker vrij om de helpdesk te bellen, maar het heeft op dit moment niet zoveel zin om hier een monteur voor te laten komen. De problemen zijn bekend en worden onderzocht. We kunnen voor je kijken of de hybride variant een optie is. Vul in dat geval je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile[profiel[/url] in. Als jouw abonnement van na juni 2017 is, dan veranderd er verder niets aan je contract etc... als we hybride zouden activeren.@BonesNL : De hybride variant is geen optie voor mensen waar een vaste internetverbinding via ons niet leverbaar is. Maar, als je wel diensten van ons hebt, hoe traag het ook is, en je hebt nu de losse variant, dan kun je hybride krijgen. Voor jou kan dit dus ook. Wel stamt jouw huidige abonnement uit 2016, dus zou je over moeten naar een pakket uit de huidige serie. Het verhaal wat ik hierboven dan ook typte voor Wouter is dan ook op jou van toepassing. Wat betreft de toevoeging van tmoesel over de upload durf ik niet direct een antwoord op te geven. Dat ga ik navragen. De wijzigingen die hier gedaan zijn hebben niets te maken met afstraffen. Hoewel ik me kan voorstellen dat het zo voelt. Dit is gedaan voor optimalisatie van de verbinding en het verkeer, en verbetert de veiligheid van ons netwerk. Dat het wat onbedoelde bijwerkingen heeft gehad is duidelijk. Daar wordt nu aan gewerkt.@PJP : Ook jouw abonnement stamt uit 2016, dus verwijs ik je naar het verhaal hierboven bij Wouter. Dat geldt ook voor jou als je zou willen overstappen naar de hybride variant. Voor iedereen die, aan de hand van wat ik hierboven schreef, wil overstappen naar hybride, geef het aan. Dan gaan we daar samen mee aan de slag.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.