Beantwoord

storing postcode 3342

  • 7 November 2019
  • 12 reacties
  • 285 keer bekeken

We hebben nu vanaf zaterdag 2 november geen telefoon, internet of TV.  Er komt geen enkele info en elke keer verschuift de datum dat het opgelost zal zijn.   Het is erg storend omdat niets het nu doet.

Hebben jullie wat meer info over de storing en waar het door komt?  Kan me niet voorstellen dat het een week moet duren voordat ze een oplossing hebben.

icon

Beste antwoord door Bart_ 18 November 2019, 14:01

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo@lschreuders Dat is in de eerste plaats heel vervelend, natuurlijk. Is het probleem inmiddels bekend bij de juiste mensen en wordt er aan gewerkt? Ik hoop dat ik je meer kan vertellen, maar dan heb ik wat gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Alle info bijgewerkt

KPN laat het finaal afweten! Het gaat niet om veel klanten die al een week verstoken zijn van vaste telefoon/tv/internet. Hoe moeilijk kan het zijn om een storing te verhelpen? KPN schuift telkens de datum einde storing vooruit. Vandaag weer naar maandag 11 november 18.00 uur! Ik vind het stuitend! 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @lschreuders Dank voor het invullen van je gegevens en de verder toelichting die je stuurde via een privébericht. Ik kan me als eerste levendig voorstellen dat je enorm van deze storing baalt. Ik durf je niet te zeggen wat er precies speelt, maar het is helaas geen kwestie van ‘even snel oplossen' gebleken. Er komt behoorlijk wat achter weg en uiteraard doen we ons best om het te verhelpen. 

Ik zie dat je in elk geval een Noodpakket van ons in gebruik hebt, zodat je niet geheel zonder diensten zit. En je krijgt dus via sms updates over de stand van zaken. Voor nu kan ik helaas niet anders dan je vragen de volgende update af te wachten. 

Best Bart,  Ik heb geen idee wat je bedoelt met een Nood pakket.  Dit heb ik namelijk niet.  We hebben al een aantal keren dat bij moeten kopen ( geen KPN Mobiel ) omdat we nu al 9 dagen geen wifi/ internet hebben.

Wat is het noodpakket waar je het over hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Best Bart,  Ik heb geen idee wat je bedoelt met een Nood pakket.  Dit heb ik namelijk niet.  We hebben al een aantal keren dat bij moeten kopen ( geen KPN Mobiel ) omdat we nu al 9 dagen geen wifi/ internet hebben.

Wat is het noodpakket waar je het over hebt?

Helder, dat heb ik dan verkeerd gezien. In sommige gevallen kan er een noodpakket worden verstuurd, zodat er enkele diensten gebruikt kunnen worden. Ik dacht dit bij jou gezien te hebben, maar dat is dus niet het  geval. Ik heb geen mogelijkheid om daar verandering in te brengen, dus ik doe het ietsje anders. Ik heb nog even gereageerd op je privébericht. 

Goedemiddag Bart, na het lezen van jouw reactie naar een buurtgenoot binnen postcode 3342 GJ vrees ik dat ook vandaag door KPN de deadline van einde storing 18.00 uur niet wordt gehaald. Wat is de door jou genoemde noodoplossing want die willen wij ook wel graag krijgen. En met ons waarschijnlijk ook andere gedupeerden binnen de postcode die al 10 dagen verstoken zijn van de diensten van KPN. Ik ontvang graag een reactie.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Hille54 Het is een algemene storing, die helaas meer mensen in het postcodegebied blijkt te raken. Ik zie ook dat de oplostijd inderdaad verschoven is, dus helaas is de storing nog steeds actueel. Er is geen noodoplossing beschikbaar, tot mijn spijt. Ik kan helaas niet anders dan nogmaals een beroep je geduld te doen. 

Kan je me aangeven waarom er geen noodpakket beschikbaar is?

Reputatie 7
Badge +20

@lschreuders Het enige dat ik kan zien is dat er een algemene storing in jouw postcodegebied is en dat er wordt gewerkt aan een oplossing. De mogelijkheid voor mij om iets anders te doen is er daarmee ook niet. Hoe vervelend ook -en ik snap dat echt- we moeten afwachten. 

We waren al helemaal blij omdat aan het eind van de middag bij het invullen van de postcode de mededeling verscheen dat er binnen deze postcode geen storing meer was. Maar helaas nog steeds geen internet/telefoon/tv. Nu opnieuw melding dat er storing in het KPN netwerk is, verbinding wijkcentrale en Expedia box. Het is echt om moedeloos van te worden!

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Hille54 Bij @lschreuders is de storing inmiddels verholpen. Is dat bij jou ook het geval? 

Reageer