Beantwoord

Storing postcode 4336

  • 15 January 2020
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Goedemiddag hebben jullie ook nog idee hoelang de internet storing nog duurt in postcode gebied 4336lk?

op jullie site dat eea opgelost zou zijn voor 13:00. Het is nu 15:20 en problemen zijn er nog steeds.

alvast dankĀ 

icon

Beste antwoord door RBxx 15 January 2020, 15:41

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

HalloĀ @Peter Ramsteijn , heb je de Experia Box al eens opnieuw opgestart? Dat wil wel eens helpen.

Dit staat nl. ook nog op de storingspagina:

  • Storing opgelost?

    Maar werkt het toch nog niet goed? Schakel dan je modem uit en weer aan. Schakel na 10 minuten ook je tv-ontvanger uit en weer aan. Binnen 15 minuten werken de diensten weer.

Expedia box is inmiddels al 3x opnieuw opgestart met het zelfde resultaat. Rood lampje ipv groen:-(

Ā 

Reputatie 7
Badge +21

Dan zou ik bellen met KPN 0800-0402. Hier wachten op een KPN medewerkerĀ duurtĀ (inĀ jouw situatie) te lang.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Peter Ramsteijn, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment zie ik geen storing meer op die postcode, ik hoop ook dat dat klopt! Zo niet, dan ontvang ik graag ook even jouw huisnummer om het een en ander te controleren.Ā 

Wil je even laten weten of jouw storing inmiddels opgelost is of niet?Ā :slight_smile:

Reageer