Beantwoord

Storing sinds KPN monteur in wijkcentrale bezig is geweest

  • 31 July 2021
  • 53 reacties
  • 917 keer bekeken

Badge

Sinds vanmiddag 15 uur ligt er hier alles uit, internet & TV. Het groene licht van de wifi blijft branden maar internet blijft knipperen. Op de website krijgen wij de melding storing wijkcentrale.

 

De buurman had tijdens het doen van de boodschappen een monteur met een kpn bus zien staan bij de wijkcentrale vanmiddag om dezelfde tijd dat hier alles uit viel. KPN kan niemand langs sturen momenteel maar wij hebben hier nu geen tv en internet. Wat te doen? Alle hulp is welkom! 

 

Ook al denk ik zelf dat het toch echt met de wijkcentrale te maken heeft.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 1 August 2021, 11:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

53 reacties

Reputatie 7
Badge +10

O jee, balen.

Het goene lampje (box12 modem?) zal toch echt wel moeten blijven branden. Gaat het om glasvezel of koper?

 

Kom je op een duidelijke storing uit? https://www.kpn.com/service/storingen.htm

Was dit ook te zien voor de klantenservice? Geven ze dan geen info over hoe en wat en wanneer?

 

 

 

Badge

Dit kwam eruit op de website. Er is vandaag een monteur bij dit kastje geweest in Boskoop en ze hebben van de week leidingen gelegd maar ik weet niet waar wij op aangesloten zijn?

Badge

Bij uw link is er geen storing maar ligt het echt aan de wijk centrale 

Reputatie 7
Badge +10

Zit er een kabel achterin de box in de rode of hetgrijze poortje?

Badge

 

Badge

Ik denk dat de monteur bij de wijkcentrale iets "verkeerd" heeft gedaan.. sinds exact dezelfde tijd ligt er hier alles uit 

Reputatie 7
Badge +10

Ok koper dus. Staat ie uit of lijkt dat zo? :thinking:

Badge

Heb inderdaad alles maar uitgezet na alles zoveel malen opnieuw op te starten en zelfs ge-reset te hebben

Badge

Bestaat de mogelijkheid dat er iemand terug gaat naar deze wijkcentrale met enige urgentie?

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Samantha Verheijen,


Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze verder kijken wat er aan de hand is. 

Reputatie 7
Badge +10

 

Heb inderdaad alles maar uitgezet na alles zoveel malen opnieuw op te starten en zelfs ge-reset te hebben

Ja snap ik. Maar als de storing zich vanzelf oplost weet je niet of het weer werkt.

Als het door een monteur opgelost moet worden in die wijkcentrale, word dat niet eerder dan maandag. Moet die wel zsm ingepland worden.

Badge

Zojuist alle gegevens aangepast 

Badge

Kan dat geregeld worden via u van de wijkcentrale?

Het kastje staat nu weer aan maar blijft wederom knipperen(internet)

Reputatie 7
Badge +22

Kan dat geregeld worden via u van de wijkcentrale?

Het kastje staat nu weer aan maar blijft wederom knipperen(internet)

Samantha ik heb dit voorgelegd bij de KPN moderators, ik heb bij hun deze melding doorgegeven. 

Reputatie 7
Badge +10

Enkele de Moderators hier kunnen dat opstarten. Maar die kijken niet 24/7 naar ieder bericht.

Bellen naar 0800 0402 zou het snelst moeten werken.

Badge

@Dennis Schreve @DennisA78 

Super bedankt voor het doorgeven aan de Moderators. Willen jullie ons op de hoogte houden eventueel?

 

Wij hebben vandaag al 3x met dit telefoonnummer gebeld maar zijn zij telkens gefocust op het bellen met een monteur eerst maar het probleem is niet intern maar de wijkcentrale maar ze wilde helaas niet mee in ons verhaal.

Badge

P.s. bestaat er niet een 24/7 dienst voor een wijkcentrale? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Samantha Verheijen, wat een rotsituatie dit :slight_frown:

Bedankt voor het invullen van de gegevens, als ik de lijn doormeet kom ik uit bij een fout in de centrale dus ik denk dat je helemaal gelijk hebt wat betreft dat er daar iets niet helemaal pluis is.

Ik zie dat er inderdaad vaker is gebeld en zie ook staan dat 1 van mijn collega's een monteur in heeft willen plannen voor dinsdag maar dat jullie daar niet akkoord mee gingen, géén noodpakket zouden willen en maandag op zouden gaan zeggen.

Omdat die collega in onze technische systemen al tot het punt was gekomen om een afspraak met een monteur in te plannen en dat niet door heeft kunnen zetten, is er een storingsbon aangemaakt die nu in de wachtrij staat bij de technische dienst, en doordat die bon al aan is gemaakt, kan niemand nu opnieuw de stappen doorlopen om een monteur aan te sturen. Er zit op dit moment dus niets anders op dan wachten tot de technische dienst contact met jullie opneemt om de situatie te bespreken!

 

Reputatie 7
Badge +22

@Maja_ als er een storing is wilt dat nou zeggen dat de klant het hele weekend zonder diensten zit? Dat kan toch niet? 🤔 Klant kan hier niks aan doen, dan vind ik eigenlijk dat er een storingsmonteur naar die kast toe moet. De monteurs werken toch met ploegendiensten 24/7? 🤔

Badge

Beste Maja,

 

Klopt, dit kwam door emotie en frustratie omdat jullie helaas geen gehoor wilde geven aan onze mededeling dat dit echt aan de wijkcentrale ligt!! Er is vandaag daar een monteur bezig geweest maar jullie wilde ons niet geloven. Een monteur of noodpakket komt allemaal veels te laat, ik moet morgen thuiswerken maar heb nu geen internet en tv. Ik moet nu een verlof dag gaan opnemen en dit kost allemaal verlofdagen en geld. De kleine thuis zit nu ook al de hele dag zonder tv en z'n ipadje. Wij kunnen hier helaas helemaal niets aan doen en meer mensen uit de buurt ervaren hetzelfde probleem @Maja_ 

Badge

@Maja_ 

 

P.S. nu wordt er een storingsmonteur voor ons ingeschakeld terwijl het probleem echt bij de Centrale ligt en niet bij ons thuis 

 

Dit wordt ook door jullie uitgemeten in het systeem, ik snap niet dat er niet iemand naar die kast/Centrale terug kan? Als ik begrijp dat deze heren stand-by diensten draaien 24/7

Badge

@Dennis Schreve Ik hoop dat er vanavond nog een monteur langs die kast kan rijden waar hij vandaag bezig is geweest rond 15.00 uur in Boskoop vlakbij de Hoogvliet/Snackbar de Lelie.

Badge

@Maja_ 

Het lijkt mij verstandig om één van de stand-by monteurs met urgentie naar deze kast toe te sturen om deze lijn voor de wijk zo snel mogelijk te repareren

Reputatie 7
Badge +12

@Maja_

 

P.S. nu wordt er een storingsmonteur voor ons ingeschakeld terwijl het probleem echt bij de Centrale ligt en niet bij ons thuis 

 

Dit wordt ook door jullie uitgemeten in het systeem, ik snap niet dat er niet iemand naar die kast/Centrale terug kan? Als ik begrijp dat deze heren stand-by diensten draaien 24/7

Een monteur die voor een storing bij u langs komt kan heel goed het probleem op afstand zien en dan zal hij/zij direct naar de centrale rijden. Dat zal toch echt een storingsmonteur voor u worden. En tenzij u een (groot-)zakelijke klant bent verwacht ik niet dat KPN nog langs komt vandaag.

Badge

@Ik_Hussel KPN heeft net bevestigd dat zij een probleem zien op de lijn en de centrale, zij kunnen dan toch niet de klant een heel weekend zonder internet en tv laten zitten? Er is vandaag een monteur daar bezig geweest en ik denk door een fout hebben wij nu helemaal niets meer.