Vraag

Storing Tholen

  • 4 December 2019
  • 16 reacties
  • 285 keer bekeken

En morgen gaan we dag 9 inmiddels weer in van de storing.…

kpn update morgen voor 1800 verholpen, en natuurlijk gaat dit hem ook niet worden.

oplossing KPN, geen...


16 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dat klinkt niet goed, @dane0054 Sta je al wel in contact met ons? Heb je inmiddels al wel een update gekregen? Ik kijk uiteraard graag voor je na of ik iets kan vinden. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Natuurlijk heb ik al tig keer gebeld, en nee er wordt totaal geen concrete info gegeven.

jullie weten heel goed dat er hier 40 aansluitingen niet werken, 4691 TC.

jullie storing update staat nu op op gelost vanavond om 1800, deze zal vanavond wel weer naar morgen verschuiven waarna deze het weekend over gaat..

alle info ontbreekt buiten dat je op de KPN pagina de laatste updates kan vinden mbt de storing………..

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @dane0054 Dat weten ‘we’ vast wel, inderdaad. Op basis van je verhaal en zonder je gegevens kon ik echter niet herleiden of het een individueel probleem bij jou specifiek betrof, of een algemene storing waarbij meerdere klanten getroffen waren. 

Ik zie inderdaad dat er op jouw locatie sprake is van een storing en dat de oplosdatum inderdaad staat gepland voor straks, 18.00. Dat je geen concrete informatie krijgt is heel vervelend en ik kan me voorstellen dat je die graag wilt. Ik kan echter niet meer zien: voor mij is het ook gissen wat er precies speelt. Het kan ook zijn -hoe vervelend ook- dat een oplosdatum weer verschuift: er kunnen helaas altijd beren op de weg verschijnen. Dat wil niemand, maar het kan gebeuren. 

Je zult deze pagina bekeken hebben: je kunt hier je mailadres en telefoonnummer achterlaten. Dan wordt je op de hoogte gehouden zodra er iets bekend is. 

De dsl lijn herstellen is de enige korte termijn oplossing, er komt geen oplossing voor het probleem.

u weet niet wat het probleem is wij hier wel...op zich al vreemd genoeg!

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @dane0054 Ik heb wat navraag gedaan en er blijkt behoorlijk wat schade te zijn op de locatie. Vanzelfsprekend komt er een oplossing, helaas vergt dit wel iets meer tijd dan vooraf gehoopt. De verwachting is nu dat het begin of halverwege volgende week in orde is opgelost. 

Is toch te gek voor woorden dat in deze tijd 40 huishoudens al bijna 2 weken afgesloten zijn van internet, tv en telefoon.Kpn zou met man en macht, dus ook in het weekend moeten werken om het probleem te vinden. Ik heb de indruk dat er niet zo hard wordt gelopen, je ziet heel weinig actie.… De communicatie met de klanten is minimaal. Vertrouwen in KPN is weg van mijn kant. Hopelijk staat er een flinke compensatie tegen over en wordt er een noodoplossing gezocht

Reputatie 7
Badge +24

Kpn zou met man en macht, dus ook in het weekend moeten werken om het probleem te vinden.

Goed idee. Zorgt u ff voor het personeel?

Bij zulke storingen moet KPN gewoon snel voor een oplossing zorgen en geen 2 weken de klanten ellende bezorgen.

Als er bijv geen elektriciteit is zal het energiebedrijf ook in het weekend werken om het op te lossen, hoort zo bij zulke gevallen.

Badge +19

@M4691 Dat kan je toch niet met elkaar vergelijken. Zonder elektriciteit zitten is toch wel veel vervelender dan zonder internet of tv lijkt me. Het is niet leuk maar zo'n ramp is het nou toch ook weer niet. Je hebt nu in ieder geval tijd om wat nuttigs te doen :wink:

Een elektriciteitstoring is zeker ingrijpender, maar als je internet nodig hebt voor je werk thuis en niet bereikbaar kan zijn is dit toch heel vervelend. Tegenwoordig gaat alles online. Dit betreft een hele wijk met 40 gezinnen en niet een individueel geval en dit al bijna 2 weken..

 

Reputatie 7
Badge +24

Vervelend, maar niet onoverkomelijk.

Reputatie 7
Badge +9

@Nick83 en @Joep1965 gas en electriciteit worden gezien als eerste levensbehoefte en internet/telefoon nog niet, maar realiseer wel dat alarmen (huisbeveiliging) en alarmknoppen (bij ouderen) vaak werken via internet en/of telefoon (KPN Vitaal Thuis heeft juist een internetverbinding nodig). Wanneer iemand (in dit geval @M4691 ) van huis uitwerkt is het niet hebben van internet dus erg vervelend.

Bij ons thuis is er een aantal jaren geleden in een korte periode 2 maal ingebroken en dan geeft een alarmsysteem een geruststellend idee kan ik je vertellen uit ervaring.

Ik denk dat wanneer er zo'n grote storing is dat de betrokkenen wellicht een noodpakket mogen/kunnen ontvangen. KPN heeft hier mogelijkheden in.

Je leest vaak hier op het forum dat mensen extra GB's op hun mobiel krijgen waardoor het mobiel als hotspot kan fungeren waardoor mensen toch kunnen internetten. Daarnaast lees je ook wel eens op het toesturen van een noodpakket (4G-modem voor internet + digitenne voor TV). Er zijn dus mogelijkheden om het leed te verzachten voor de klant.

Ik ben natuurlijk niet helemaal op de hoogte of @M4691 inmiddels zo'n noodoplossing heeft.

@Hoopvol Bedankt voor je informatie.

Wat jammer dat KPN niet zelf het initiatief neemt om deze noodpakketten,( die blijkbaar wel beschikbaar zijn) toe te sturen naar de gedupeerden. Zou inderdaad veel leed verzachten.

Reputatie 7
Badge +24

Een alarmsysteem moet een backup hebben naar het mobiele telefoonnetwerk. Als je dat niet hebt, dan heb je gewoon het verkeerde systeem aangeschaft.

Reputatie 7
Badge +9

@Nick83 ons eigen alarm systeem heeft inderdaad een backup, maar KPN Smartlife niet. Ik had dit systeem van KPN voordat ik mijn huidige alarm systeem had. Ik wilde alleen aangeven dat je niet zomaar kan zeggen dat geen internet hebben geen probleem kan geven.

@M4691 ik hoop dat KPN snel reageert en je kan voorzien van een Noodpakket.

Reputatie 7
Badge +24

KPN Smartlife is voor de fun, dat kun je niet een serieus beveiligingsysteem noemen.

Reageer