Beantwoord

Storing TV, WiFi en thuisbellen

• 16 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 38 keer bekeken

sinds 9-8-2018 valt regelmatig alles uit nadat er snachts een hevig onweer was losgebarst(toeval?)
op 11 aug modem ( experiment v10)en glasvezelkast vervangen door nieuw.
Alkes ge-update en spul werkte weer. Althans tijdelijk. volgende dag weer alkes uit. Steeds Lje procedures doorlopen. Bedrade tv ontvanger constant foutcodes. draadloze deed het soms dan wel. en nee, ethernetkanel ligt het niet aan. Nu alweer een werk verder en ma gisteren de software verwijderd te hebben van de bedrade kast en eer geïnstalleerd deed alkes het weer. tot vanmorgen ook weer alkes in storing was. heb inmiddels weer een monteur besteld die morgen de 17 e komt. maar ik dacht ik gooi het in de groep. O ja glasvezelkast lamp staat nooit constant te branden maar altijd te kutteren. Vanaf dag 1.
icon

Beste antwoord door John267 18 augustus 2018, 09:18

De monteurs zijn geweest.Was iets in het glasvezel gebeuren in de wijkkast....Echt begrijpen doe ik het niet,maar monteur zei me dat wil je ook niet weten want dit was zoooooo dom!
Kan de humor er wel van inzien.
Alles werkt nog steeds zo als het hoort te werken.
Bekijk origineel

4 reacties

sorry voor de tikfouten , klein scherm dikke vinger....
overigens locatie Dordrecht
Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond John, welkom op het Forum!

Goed dat je het meldt, en ook fijn om te lezen dat er al een monteur is ingepland. Voordat ik allerlei dingen ga testen en vragen, ben ik benieuwd of de monteur al is geweest en of dit inmiddels opgelost is in jouw situatie. Ik hoor graag van je!
De monteurs zijn geweest.Was iets in het glasvezel gebeuren in de wijkkast....Echt begrijpen doe ik het niet,maar monteur zei me dat wil je ook niet weten want dit was zoooooo dom!
Kan de humor er wel van inzien.
Alles werkt nog steeds zo als het hoort te werken.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi John, geloven doe ik de monteur dan zeker! Fijn dat je de humor ervan inziet, en dat het redelijk snel opgelost is. Mochten er weer problemen komen of heb je ergens anders vragen over dan weet je ons te vinden!

Reageer