Beantwoord

Storing van internet en kpn slecht bereikbaar

  • 21 November 2019
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

Wij hebben een storing, al 2 dagen geen internet en niemand kan zeggen hoelang dit nog gaat duren. De medewerkers hebben ook geen idee wat er aan de hand is. Gisteren 35 minuten wachttijd aan de telefoon vandaag maar via chatbox geprobeerd maar je krijgt geen medewerker te pakken alleen de robot die zegt dat er een medewerker aan komt.... ik zie graag iets meer informatie over de storing en duidelijkheid hoelang dit gaat duren. Hopelijk word er via deze weg wel gereageerd 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 22 November 2019, 14:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi R, welkom op het forum.

Hopelijk is dit snel genoeg. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Gedaan ,is dit voldoende 

Reputatie 7
Badge +24

Dat is zeker voldoende.

Het gaat hier om een beschadigde glasvezelkabel die iets meer dan 100 klanten heeft getroffen, dit komt door een boring dat gedaan is daar door een, tot nu toe, onbekend bedrijf. Het lastige is dat dit langs een drukke provinciale is gebeurd en de kabel in de lengte is beschadigd. Dit betekent dat er een aanzienlijk stukje moet worden hersteld van meer dan 100 meter. De laatste update die ik heb is van vanavond, en dat is dat er morgen ochtend op dat stuk een andere glasvezelkabel wordt gelegd en gelast. De verwachting is dan ook dat dit morgen zal worden hersteld zoals het er nu uitziet. 

Meer informatie dan dit heb ik helaas niet. 

Oké dat is vervelend , bedankt voor de info! Hopelijk vallen de werkzaamheden mee, succes met de reparatie. 

Reputatie 7
Badge +24

Kleine update, het duurt toch iets langer dan verwacht. Dit is de laatste update van de mensen op de locatie:
"Volgende stap is het inblazen van de vezels en het daarna lassen hiervan. De verwachting is dat deze werkzaamheden aan het eind van de avond/begin van de nacht zijn afgerond. Een update volgt in de loop van de avond."

Wederom nog even geduld.