[Storing] Wegvallende wifiverbinding op de V10 [Opgelost]

• 15 december 2017
  • 1835 reacties
  • 164539 keer bekeken

Toon eerste bericht

1835 reacties

Reputatie 7
Dag @Nona89, ergens in dit topic wordt inderdaad aangegeven dat het oorspronkelijke probleem is opgelost. Daarbij is gevraagd om - als je nog steeds problemen ondervindt - dit niet meer hier te melden maar in een nieuw topic.
Reputatie 4
Badge +2
En als je dat doet reageert KPN niet.
Reputatie 6
Badge +9
Hoe zit het met de vergoedingen, heeft KPN daar al een vast beleid in, of moet je maar geluk hebben welke medewerker je treft?

Wil daar graag aanspraak opmaken.
Reputatie 7
En als je dat doet reageert KPN niet.Uiteindelijk wordt op ieder topic gereageerd maar dat kan inderdaad soms wel een paar dagen duren (drukte).
Reputatie 4
Badge +2
Dat kan, maar er wordt sneller op andere posts gereageerd.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi iTVkijker,

Er werd destijds per situatie gekeken wat er speelde. Zoals in dit topic vermeld is de storing al enige tijd geleden opgelost. Ik ben daarom wanneer je deze problemen hebt ervaren en of de problemen nog spelen. Als de problemen nog spelen, dan lijkt het me belangrijk dat we de storing als eerste voor je gaan oplossen.

Ik hoor graag je reactie!
Reputatie 6
Badge +9
Hoi iTVkijker,

Er werd destijds per situatie gekeken wat er speelde. Zoals in dit topic vermeld is de storing al enige tijd geleden opgelost. Ik ben daarom wanneer je deze problemen hebt ervaren en of de problemen nog spelen. Als de problemen nog spelen, dan lijkt het me belangrijk dat we de storing als eerste voor je gaan oplossen.

Ik hoor graag je reactie!

De problemen zijn ondertussen wel opgelost. Maar deze algemene storing liep van november 2017 t/m maart 2018.

Ik heb geen logboek bijgehouden wanneer welke dag ik een storing had. Soms had ik wel verbinding en dan weer niet. Want wie had nou gedacht dat deze storing zoveel maanden zou innemen?
Heel fijn dat dit probleem schijnbaar is opgelost, maar ik heb dus exact hetzelfde probleem wat alle mensen hier schrijven.
sinds 3 dagen willen onze beide samsung telefoons ons wifikanaal niet meer verbinden, hij blijft zeggen verificatiefout.
we hebben al ons modem gereset,
we hebben al 2 andere wifi kanalen geprobeerd via de KPN tool.
We hebben in onze telefoon ook al via instellingen >algemeen beheer>Resetten> alle netwerkinstellingen naar standaardwaarden gezet.
de telefoons blijven zoeken en draaien en blijven zeggen verificatiefout
het vreemde is dat mijn laptop wel gewoon op het wifi kanaal zit. Het is een experiabox V10

Graag meedenken met ons, we hopen op 1 oplossing

vriendelijk bedankt alvast
Bij mij deed hetzelfde zich voor Lehkamp, aparatuur wat huis niet uit gaat heeft geen probleem. Maar als ik buiten wifi berijk was geweest had mijn telefoon ook problemen met weer op wifi aanmelden. Als ik zonder verder dingen aan te passen smartphone opnieuw opstarte melde hij zich weer aan. Paar maal KPN monteur op bezoek gehad zonder oplossing. Bij een na laatste bezoek van een monteur experia box vervangen en een wifi versterker geplaatst. Nu komt mijn probleem nog paar maal per maand voor, maar kan daar mee leven.

Groeten,

Ben Schrooten
Oldenzaal
Het vreemde is, er is hier in huis niets veranderd, wij zijn een weekend naar Ameland geweest, komen terug en beide telefoons van ons hebben het zelfde probleem

Reageer