Beantwoord

storing wifi en televisie

  • 15 May 2020
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Wij hebben naar tevredenheid al 4 jaar een experia box v10. Nu hebben we last dat de televisie blijft haperen en dat de wifi steeds wevalt. Bellen, testen, reseten, via internet steeds maar weer de wifi test gedaan. Nu gaf deze test aan dat we gratis een servicemobteur mochten bestellen, maar helaas door het Corona-virus kon/gaat dat niet. Het probleem blijft terugkomen. Moedeloos wordt je ervan. Hoe kunnen we dit nu eens oplossen?Groetjes Martin Van Loon 

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 26 May 2020, 13:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @ETvanloon. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je problemen ervaart met jouw wifi verbinding en tijdens het tv kijken. Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen?

Valt jou wifi verbinding weg op alle apparaten tegelijk weg, of op een specifiek apparaat? Zou je eventueel kunnen testen of bekabeld internet wel blijft werken op het moment dat WiFi wegvalt?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @ETvanloon. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je problemen ervaart met jouw wifi verbinding en tijdens het tv kijken. Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen?

Valt jou wifi verbinding weg op alle apparaten tegelijk weg, of op een specifiek apparaat? Zou je eventueel kunnen testen of bekabeld internet wel blijft werken op het moment dat WiFi wegvalt?

Ik zie dat je geen bericht hebt achtergelaten in jouw topic, dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg hebt verholpen. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden. :relaxed:

Reageer