Beantwoord

Storingmonteur afspraak

  • 29 March 2019
  • 1 reactie
  • 215 keer bekeken

Storing traag wifi.van alles geprobeerd . Monteur komt na 3 dagen. Conclusie; totaal geen service en ga bij Ziggo kijken.bij ziggo heb ik ook 3 abonnement,bij klachten min. de volgende dag . Wel zakelijk. Sprake van verschil ? Moet ik op woonadres een zakelijk abonnement nemen voor normale service?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 31 March 2019, 15:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Ben, welkom hier. Dit kan inderdaad het geval zijn. Ik vermoed dat je in dit geval vrijdag contact met ons hebt gehad en dat de monteur maandag kon komen. Doordeweeks is dit meestal de volgende dag, afhankelijk van de beschikbaarheid. Bij consumenten abonnementen is dit een vrij normale service. Zakelijk is een iets ander verhaal, dat is afhankelijk van je zakelijke abonnement van de provider. Daar praat je over zogenaamde service level agreements die afgesproken kunnen worden, bijvoorbeeld dat je altijd een monteur binnen 24 uur hebt of juist binnen 4 uur. Dat vertaalt zich logischerwijs naar een ander maandbedrag, lees: hoger.

Laat het me weten of ik nog iets voor je kan doen.