Beantwoord

Straatkast kpn

  • 11 September 2019
  • 19 reacties
  • 836 keer bekeken

Badge
Beste Kpn,

Ik heb een straatkast langs mijn huis staan.
Hij staat bijna tegen mijn gevel aan en ik wil mijn gevel opnieuw laten voegen.
De kast ziet er oud uit en staat ook geen informatie op van wie hij is.
Ik heb al met verschillende mensen van kpn gebeld en ze konden me er geen antwoord op geven.
Het is in ieder geval geen kast van glasvezel.
Ik heb van buurtbewoners vernomen dat hij van kpn is.
Kan iemand van jullie me helpen of deze van jullie is?
En als dat zo is en hij is niet meer in gebruik kunnen jullie hem dan verwijderen of dat ik dat eventueel kan doen.

Mijn postcode is *****

Ik hoop op een spoedig antwoord.

Met vriendelijke groet,

Glenn Weijs

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 11 September 2019, 19:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Hallo @Weijs ,
wil je s.v.p. een foto plaatsen van de betreffende kast?
Reputatie 7
Badge +24
Hallo @Weijs ,
wil je s.v.p. een foto plaatsen van de betreffende kast?

Foto is fijn. Wij zijn dol op foto's 😜
Badge

Reputatie 7
Badge +24
Er zit geen lampje op... maar verder ziet die er wel een beetje uit als een kast van de riolering...
Badge
Hierbij de foto's.
Herkennen jullie hem? 🙂
Badge
Hallo Nick,

Kast van de riolering?
Zegt mij niks.
Enig idee waar ik dat na kan vragen?
Reputatie 7
Badge +24



Als er vlak in de buurt zo'n rond metalen deksel in de straat zit, dan hoort die waarschijnlijk daarbij.
Badge
Nee die zit er niet in de buurt.
Heb er geen kunnen ontdekken in ieder geval.
Hier sta-tie op :
https://vvdsl.robinflikkema.nl/
als kabelverdeler
Reputatie 7
Badge +24
Hi Weijs, welkom hier.

Op basis van je adres is het wel een van ons. Verwijderen zal in ieder geval niet lukken. Van de buitenkant zou je het niet zeggen, maar hij is wel in gebruik. Ik kan dit wel doorzetten naar de beheerders om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Zou je je profiel willen aanvullen met een telefoonnummer waarop je bereikbaar bent en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Voor de geïnteresseerden, via deze site van een van onze helden op het forum kan dit ook worden nagekeken buiten de KPN systemen om.

Edit: @KeesYagi was me al voor.
Badge
Bedankt voor de reacties!
Ik heb meteen mijn telefoonnummer toegevoegd.
Ik hoop dat we nog iets kunnen regelen.

Ik hoor graag van jullie.

Groetjes Glenn
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel. Ik kan hier weinig over zeggen, logischerwijs moet hier wel iets mogelijk zijn voordat de muur instort. 😉

Ik heb het nu doorgezet, wacht even een reactie af. Ze gaan contact met je opnemen.
Badge
Bedankt ik hoor het wel!
Het is alleen jammer dat @RobinFlikkema nooit reageert als je hem een e-mail stuurt.
Een hele poos terug een vraag per e-mail gesteld, noot antwoord ontvangen.
Afgelopen weekend per e-mail allerlei foto's gestuurd, ook nooit een reactie op gehad.
Jammer, ik steek hier geen tijd meer in.
De website op zich is wel erg nuttig.
Ik weet dat Robin z'n prioriteiten wat heeft moeten verleggen.
Reputatie 7
Badge +24
Het is alleen jammer dat @RobinFlikkema nooit reageert als je hem een e-mail stuurt.
Een hele poos terug een vraag per e-mail gesteld, noot antwoord ontvangen.


Je begrijpt, hoop ik, dat Robin niets met KPN heeft te maken? Het is al bewonderenswaardig te noemen dat hij die site heeft gemaakt die veel mensen gebruiken.

Jammer, ik steek hier geen tijd meer in.

👍

Het is alleen jammer dat @RobinFlikkema nooit reageert als je hem een e-mail stuurt.
Een hele poos terug een vraag per e-mail gesteld, noot antwoord ontvangen.
Je begrijpt, hoop ik, dat Robin niets met KPN heeft te maken? Het is al bewonderenswaardig te noemen dat hij die site heeft gemaakt die veel mensen gebruiken.


Jammer, ik steek hier geen tijd meer in.👍

Hallo @Alex_P , ik weet dat hij een 'gewoon' forumlid is, net als ikzelf.
Maar ik ben gewend dat als ik iemand schrijf, op wat voor wijze dan ook en aan wie dan ook, binnen redelijke termijn een antwoord te krijgen.
Reputatie 3
Badge +2
Beetje offtopic, maar....

Met een community-held als @RobinFlikkema ben ik altijd blij en dankbaar dat er mensen zijn die tijd, geld en moeite hebben gestoken in het opzetten van een zeer nuttig project zoals zijn straatkastenjager.

Hij is ook altijd zeer actief en responsive geweest op meerdere fora, dus als hij nu niet reageert ga ik er dus vanuit dat het een goede reden heeft. En zelfs als die reden er niet zou zijn... ik maak al jarenlang gebruik van een dienst die hij gratis ter beschikking stelt, hij is mij en niemand iets verplicht.
Reputatie 7
Badge +24
Het is alleen jammer dat @RobinFlikkema nooit reageert als je hem een e-mail stuurt. Een hele poos terug een vraag per e-mail gesteld, noot antwoord ontvangen.
Je begrijpt, hoop ik, dat Robin niets met KPN heeft te maken? Het is al bewonderenswaardig te noemen dat hij die site heeft gemaakt die veel mensen gebruiken.Jammer, ik steek hier geen tijd meer in.
👍
Hallo @Alex_P , ik weet dat hij een 'gewoon' forumlid is, net als ikzelf. Maar ik ben gewend dat als ik iemand schrijf, op wat voor wijze dan ook en aan wie dan ook, binnen redelijke termijn een antwoord te krijgen.

Ik kan me zomaar voorstellen dat jij niet de enige bent die hem wel eens een mailtje stuurt. Als je een beetje succesvolle site hebt, dan wil je niet weten hoe een vreselijke berg mail je elke dag te verwerken krijgt.