Beantwoord

straatkast maakt hinderlijk geluid

  • 13 July 2019
  • 10 reacties
  • 433 keer bekeken

Beste de straatkast op de hoek van de Stationsstraat, maakt al weken een hinderlijk piepend geluid (soort alarm) kan er een monteur langs komen om dit te verhelpen.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel
icon

Beste antwoord door Marina_ 15 July 2019, 11:52

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Boekhout A

Wat vervelend dat die straatkast piept, lijkt me niet fijn om dit steeds aan te horen. Is dit die desbetreffende straatkast:


Is trouwens niet echt handig dat ze daar die bord (poster) ophangen. 😥
Ja dat is bedoelde kast
Reputatie 7
Badge +22
Ja dat is bedoelde kast
Bedankt voor deze bevestiging, dan zal een KPN moderator nog op jou bericht reageren. 😉
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Boekhout A, Welkom op het forum. Zou je jouw postcode, huisnummer willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Bij opmerkingen kun je jouw nummer vermelden waarop je bereikbaar bent. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂 Dan zet ik de melding door naar de afdeling die dit soort vragen oppakt en nemen ze contact met je op.
Gedaan
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Boekhout A, Zou je nog een nummer willen invullen waarop je te bereiken bent? Dan kunnen mijn collega's contact met je opnemen wanneer ze nog vragen hebben.
done
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Boekhout A. Ik heb je vraag i.c.m. je gegevens doorgezet naar de afdeling die hier iets aan kan doen. Ze nemen z.s.m. contact met je op. Wil je mij op de hoogte houden? Wanneer je er nog vragen over hebt, kun je ze hier uiteraard ook stellen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Boekhout A, Heb je al contact gehad met mijn collega's?
Reputatie 7
Badge +19
@Boekhout A, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Reageer