Beantwoord

Straatkast Oldenzaal staat open

  • 6 December 2019
  • 7 reacties
  • 111 keer bekeken

De regelmaat van de KPN aan de Meijbreestraat staat open

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 9 December 2019, 15:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Het moet zijn regelkast! 

Ik vrees dat er in heel Nederland mss wel meer Meijbreestraten zijn. Oldenzaal vind ik via Google Maps.

Als je de adresgegevens van de kast even in je forumprofiel zet (ivm privacy) onder Persoonlijke mededelingen dan gaat het vast goed komen. Mits het geen kast v.e. andere provider is.

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij was er eerder deze middag ook al iemand die een kast open zag staan. Was dat niet dezelfde?

Reputatie 7
Badge +21

Nee, dat was in Capelle aan den IJssel en die kast is al weer op slot gedaan. Het komt vaker voor.

De kast staat aan de Meijbreestraat in Oldenzaal, de deur is weer opengewaaid, nadat wij deze dicht hadden gedrukt

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Judithz, welkom! Heel fijn dat je dit doorgeeft aan ons! Ik zet het intern door en hoop dat hij zo snel mogelijk gesloten wordt.

Reputatie 7
Badge +30

De collega's van de betreffende afdeling hebben de melding gisteren doorgezet, dus ik hoop dat het óf al is opgelost of zo snel mogelijk alsnog gaat gebeuren!