Beantwoord

Straatkast open

• 23 augustus 2017
  • 7 reacties
  • 283 keer bekeken

Reputatie 1
Hi,

De straatkast bij 1032CS-31 staat open. Ik zie geen monteur en de voorkant om 'm af te sluiten is verdwenen.

Kabels liggen dus open en bloot...

Ik heb geen idee hoe/waar ik dit moet melden, dus maar via het forum.

Andre
icon

Beste antwoord door AndreM 28 augustus 2017, 18:06

Ze hebben het eindelijk opgelost.....
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom Andre, bedankt voor het melden! Je bent hier aan het goede adres, ik geef het door aan ons infrabeheer. We sturen er direct een monteur naartoe 🙂
Reputatie 7
Badge +27
Het lijkt er op dat deze straatkast van de concurrent is. Ik heb het bericht aan hun doorgegeven. Of heb je misschien al een monteur gezien @AndreM?
Reputatie 1
Dag Joran, bedankt voor je bericht. Ik heb net nog even gekeken bij de straatkast, maar deze staat nog steeds open. Heb ook nog geen monteur gezien. Fijn dat je het doorgeeft aan Ziggo....
Reputatie 7
Badge +27
Inmiddels ook terugkoppeling dat hun monteursafdeling is aangestuurd.

Namens de Ziggo collega waarmee ik contact had, hartelijk dank dat je deze melding hebt gemaakt! Een niet afgesloten straatkast kan voor veel problemen zorgen door vandalisme en weersomstandigheden. Ik hoop dat ze er op tijd bij zijn. Zonder jouw melding was het misschien pas opgevallen als het te laat was. Top! 🙂
Reputatie 1
Blijkbaar vinden ze het bij Ziggo toch niet zo belangrijk, want die straatkast staat nog steeds open....
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Nou Ziggo is daar best moeilijk in. Ik heb 3 jaar geleden een melding gemaakt van een praktisch helemaal kapotte straatkast naast mijn huis. Daar is iemand wezen kijken, en heeft toen niets gedaan. Ik heb inmiddels meerdere meldingen gemaakt maar er is nog steeds niet gebeurt.

Robin
Reputatie 1
Ze hebben het eindelijk opgelost.....

Reageer