Beantwoord

Straatkast staat open

  • 6 December 2019
  • 15 reacties
  • 536 keer bekeken

KPN ik heb zojuist de deuren zien klapperen van een straatkast op de chopinstraat in capelle aan den ijssel. Dit was de achterkant waar het modem zit. Daar buiten lag een lijst, om te steken kruisdraden in de kabelverdeler. User *** van 9 mei 2019. De deur is dichtgeduwd maar niet op slot. Kunnen jullie iemand zsm sturen? Ik ben bereikbaar op xxx

 

admin: mobiele nummer verwijderd ivm privacy

icon

Beste antwoord door Bob Stoelinga 22 February 2020, 20:29

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bob Stoelinga. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je dit hier meldt. Ik heb het gelijk doorgegeven aan de juiste afdeling en ga er vanuit dat er snel iemand langskomt met een sleutel. Bedankt voor het doorgeven! :relaxed:

Top! die man met de sleutel is zojuist vanuit Breda aan komen racen zoals hij dat zei. Probleem opgelost

Reputatie 7
Badge +21

Kijk aan! Dat is nog eens snel geregeld. :slight_smile:

***

Deur van de straatkast is verbogen en uit z'n scharnier!

 

Admin: adres verborgen i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +20

***

Deur van de straatkast is verbogen en uit z'n scharnier!

Dag @Bob Stoelinga Dank voor het melden, wederom! Ik heb het direct doorgeven en er komt zo snel mogelijk iemand kijken. 

Geen probleem, ik wacht mijn gratis jaarabonnement bij KPN wel af als dank.

 

Grapje ;-) ik heb geen abonnement bij KPN, maar ik vind het zonde van de apparatuur.

Afgelopen heb ik op het forum gecommuniceerd over een straatkast. Daarbij heb ik mijn huisnummer vermeld. Kunt u dit verwijderen uit de berichtgeving?

 

Admin: los topic + reactie van Nick samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +24

Deze vraag had u toch gewoon in dat desbetreffende topic kunnen plaatsen?

Hier dus? https://forum.kpn.com/internet-9/straatkast-staat-open-485398

Besye moderator, Ik zou graag mijn adres willen laten verwijderen.

Reputatie 7
Badge +30

Bij dezen gelijk gedaan, Bob!

Attentie, de kast staat op de chopinstraat in capelle  WEER open

Wanneer zorgt iemand voor een goed slot!

Aan den ijssel

Reputatie 7
Badge +21

@Bob Stoelinga Opnieuw bedankt voor dit bericht. Ik ga het gelijk doorzetten. :disappointed_relieved:

Reputatie 7
Badge +21

Mijn collega geeft aan dat er meerdere kasten in deze straat staan en heeft wat meer info nodig. Om welke kast gaat het precies @Bob Stoelinga? Zou je eventueel een foto van deze kast willen maken en willen delen in dit topic? 

 

Reageer