Beantwoord

Straatkasten operationeel in 7602PW Almelo

• 8 juni 2018
  • 55 reacties
  • 1181 keer bekeken

Toon eerste bericht

55 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Ramon001, Wat @Ward_ aangeeft klinkt logisch, maar ik dubbel check dit nog even. Just to be sure. Met een beetje geluk heb ik vandaag nog een reactie en weten we zeker hoe het zit.
Reputatie 7
Badge +8
Ik hou inmiddels ook een slag om de arm. De kast waar dit adres op aangesloten zit is echt opengesteld afgelopen vrijdag. De kast die bijna recht voor de deur is geplaatst echter nog niet (staat voor na de vakantie) maar dat zou dan niet moeten uitmaken lijkt me.
Reputatie 7
Badge +8
@Ramon001 en @Marina_ : Na een paar dagen wachten heb ik het adres nogmaals gecheckt en nu staat er wel een maximale snelheid van 60Mbit haalbaar per direct.
Ik ben nog wel benieuwd wat er gaat gebeuren met die kast die daar voor de deur is geplaatst. Heel misschien dat bestaande panden hieromheen daar op worden aangesloten in Q4-2019 maar dat is mij nog niet helemaal duidelijk.

Maar voor nu is er in ieder geval een upgrade gerealiseerd van 6 naar 60 Mbit. Dus je kan nu werkelijk een omzetting aanvragen bij XS4All!
Reputatie 2
Badge
@Ward_ en @Marina_ en alle forum gebruikers

Hoera Hoera, het is voor elkaar
het modem geeft aan 73,0mb en 13,7mb afstand 591 meter
Haalbaar 50mb en 12mb een prima resultaat
Wij zijn er heel content mee

Maar zullen er alles aan doen om in Q4-2019 aangesloten te worden op de kast tegenover ons

Bedankt voor jullie betrokkenheid
Reputatie 7
Badge +19
Jeetje, na een dik jaar kan de vlag dus eindelijk uit 🎉 Mooi dat je er nu heel content mee bent 😃 Een mooie verbetering dus! Graag gedaan Ramon en als je in de toekomst vragen hebt over de straatkast tegenover jullie, weet je ons wel te vinden 😉 Fijn weekend gewenst!

Reageer