Beantwoord

strategie kpn 2018

• 31 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 1232 keer bekeken

Reputatie 2
Hoi,

Is er al iets bekend over de strategie voor 2018 bij KPN. Wordt er volgend jaar al gbit snelheid aangeboden. Ik neem aan dat KPN na het 4k fiasco toch ook een graag positief in het nieuws wil komen met bv "snelste internet van nederland". Andere providers timmeren onderhand ook flink aan de weg. De snelheden van de Kabelboeren gaat ook steeds omhoog. Ik hoop dat er al iets bekend is voor 2018.

Groet,

Bart
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 31 oktober 2017, 16:37

Ik denk dat je hiermee het beste kan wachten op de afsluiting van 2017. Dan worden de jaarcijfers gepresenteerd maar in het jaarverslag staat ook wat KPN denkt dat de toekomst is en wat hun streven is. O.a. Visual Voicemail kon je vinden in die voor 2017 en naar verwachting komt dat binnenkort.

Robin
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ik denk dat je hiermee het beste kan wachten op de afsluiting van 2017. Dan worden de jaarcijfers gepresenteerd maar in het jaarverslag staat ook wat KPN denkt dat de toekomst is en wat hun streven is. O.a. Visual Voicemail kon je vinden in die voor 2017 en naar verwachting komt dat binnenkort.

Robin
Reputatie 2
Al iets bekend nu, wordt onderhand toch wel tijd.

T-Mobile bied vanaf heden 750/750 aan
Ziggo gaat dit jaar na 1000 mbit download

Kpn waar blijft u nu 🙂
Reputatie 5
Badge +6
Tweak heeft in een flink aantal glasvezel pops inmiddels eigen apparatuur staan en biedt daar ook al 1 gbps verbindingen aan en is zelfs in 1 gemeente begonnen met 10 gbps verbindingen.
KPN? Tja, die hebben op dit moment nog een flink aantal pops die nog maar maximaal 100 mbit kunnen leveren.
Hier heb ik ook al een topic over en wacht nog op een reactie van een KPN medewerker die er eens achteraan zou gaan..

KPN neemt de slogan: "glasvezel is de toekomst" waarschjijnlijk iets te letterlijk... 😁
Reputatie 2
Misschien us de nieuwe strategie om zoveel mogelijk klanten weg te laten gaan en die na een jaar terug proberen te krijgen met fikse kortingen.
Ik vind het jammer dat Kpn niet sneller wil leveren dan 500/500.
Nu ook met het wifi drama het 4k drama. Ook ik ben me aan het oriƫnteren voor een andere provider. Get kan sneller en goedkoper tegenwoordig en helaas voor Kpn de service kan stukken beter
Reputatie 3
Badge
Zou je het echt merken van 500 naar 750, zit alleen tussen de oren denk ik, of deel je je verbinding met heel de straat 😂
Reputatie 7
Badge +10
Ha Bart, alle nieuwe dingen van KPN worden over het algemeen direct hier bekend gemaakt. Houd het Forum in de gaten 🙂

Reageer