Beantwoord

Street Fighter 5 kan niet direct verbinden met andere mensen.

• 5 januari 2017
  • 9 reacties
  • 171 keer bekeken

Ik heb een spel gekocht, Street Fighter 5 en ik kan niet verbinden met andere mensen (ik kan wel in de battle lounge, maar als ik in een spel ga, verbind ie ons via de server ipv direct en dit gebeurt dus als ik het spel geen directe verbinding kan maken).
Ik verwachtte al dat het probleem in de router (Thomson TG 789vn) zat, maar voor de zekerheid heb ik mijn ps4 meegenomen naar een vriend en daar werkte hij perfect.
Nu werd ik naar deze website gestuurd om mijn probleem te verhelpen waar staat dat ik moet port forwarden,
Dit heb ik geprobeerd, en het hielp niet. Maar de 2de optie heb ik niet in de router kunnen vinden, DMZ. Zou iemand mij met dit probeem kunnen helpen? zou het beter zijn dat ik een router koop die ik er tussen stop? zo ja wat moet ik precies doen en welke router bevelen jullie hier voor aan?
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 5 januari 2017, 11:27

Direct naar de klantenservice bellen en die oude rommel (Thomson TG789vn) direct om laten ruilen.

In de nieuwe Experiabox wil je UPnP aanzetten en dan werkt het.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Direct naar de klantenservice bellen en die oude rommel (Thomson TG789vn) direct om laten ruilen.

Ik heb klantenservice gebeld en hij zei dat ik waarschijnlijk zaterdag de nieuwe Experiabox krijg als het formulier word goedgekeurd (dat is ZTE?)
Reputatie 7
Badge +30
Waarschijnlijk krijg je dan een ZTE box (H369A of 369N), maar kan een Arcadyan (VGV7519) zijn. Dit is afhankelijk van de voorraad en je lijn type.
Reputatie 7
Badge +22
Welkom op het forum, Desucakes! Ik zie dat Robin je al van een helder antwoord heeft voorzien. Fijn dat je een nieuwe Experia Box krijgt :)

Ik ga ervan uit dat deze morgen of zaterdag bij je afgeleverd wordt door een koerier. Je kunt dan gelijk de Thomson inleveren.

Laat je me weten hoe de nieuwe Experia Box bevalt?
Welkom op het forum, Desucakes! Ik zie dat Robin je al van een helder antwoord heeft voorzien. Fijn dat je een nieuwe Experia Box krijgt :)

Ik ga ervan uit dat deze morgen of zaterdag bij je afgeleverd wordt door een koerier. Je kunt dan gelijk de Thomson inleveren.

Laat je me weten hoe de nieuwe Experia Box bevalt?

Bedankt! En ja, Robin heeft mij inderdaad een HELDer antwoord gegeven. ;)

Als het goed is komt hij inderdaad morgen. Ik zou je laten weten hoe hij mij bevalt, in dit geval zou dat zijn, of ik nu het spel kan spelen online!
Reputatie 7
Badge +22
Helemaal goed! Ik hoor het graag van je.

Ik verwacht dat een kwestie is van UPnP aanzetten op de nieuwe Experia Box, meer niet 😉
Ik heb de Modem ontvangen en aangesloten en ben erg tevreden. Internet is sneller, router heeft meer opties en is meer.. "responsive".
Iedereen in huis is blij, dus meer kan ik niet vragen.
Reputatie 7
Badge +30
Top! Bedankt voor je terugkoppeling!
Reputatie 7
Badge +22
Heel mooi, Desucakes! Ik wens je weer veel game-plezier 🙂

Reageer