Beantwoord

Stroomadapter V10 kwijt

  • 15 January 2020
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik wil na de verbouwing mijn tweede experia box V10 opstarten maar de adapter is niet mee te vinden.

Zou het mogelijk zijn een nieuwe op te sturen.

Mijn abonnementsnummer is *********

Vriendelijke groeten.

MCG van Asten

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 January 2020, 12:11

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Oetel55KPN. Welkom op het KPN Forum! Dat kan gebeuren. Vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van Internet en TV. Ik heb zojuist een nieuwe stroomadapter toegestuurd. Binnen 2 werkdagen heb je een nieuwe in huis. Voor het weekend zou helemaal mooi zijn natuurlijk. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je weer gebruik kan maken van onze diensten?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Oetel55KPN. Welkom op het KPN Forum! Dat kan gebeuren. Vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van Internet en TV. Ik heb zojuist een nieuwe stroomadapter toegestuurd. Binnen 2 werkdagen heb je een nieuwe in huis. Voor het weekend zou helemaal mooi zijn natuurlijk. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je weer gebruik kan maken van onze diensten?

Heb je de nieuwe stroomadapter al in gebruik genomen en zijn alle problemen daarmee verholpen? Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Heb de adapter vrijdagmiddag mogen ontvangen en afgelopen dagen pas tijd gehad om eea te testen.

Het apparaat werkt weer naar behoren

Dank voor de snelle service

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @Oetel55KPN :slight_smile:

Reageer