Beantwoord

Super Wifi ophangen

  • 16 February 2020
  • 8 reacties
  • 6897 keer bekeken

Hoe krijg ik de beugel van de Super WiFi er vanaf, omdat ik de Super WiFi aan de muur wil hangen?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door RBxx 16 February 2020, 16:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Westerhuis 

Hier vind je een ouder topic klik hier, waar uitgelegd wordt hoe dit (op eigen risico!!) kan.

Dit is recent daar bevestigd door een ander forum lid. Door heel voorzichtig de voor- en achterkant van de kast te splitsen, kom je bij een schroefje waarmee de voet vastzit.

 

Pas op: Het apparaat is jouw eigendom, dus het staat je vrij om dit te proberen. Maar defecten die ontstaan door het openen van de kast, vallen buiten de garantie.

Reputatie 7
Badge +24

Eigenlijk kan dat niet. Niet zo bedoeld in ieder geval. Je zou hem moeten slopen. Je schiet er ook niet veel mee op, wat er zit altijd nog het stekkertje van de voeding in. Dus plat tegen de muur hangen gaat sowieso niet lukken.

Super WiFi KPN

Het is gewoon een stom ontwerp. ( hiermee bedoel ik niet de WiFi techniek maar de fysieke uitvoering)  Wat is er nou handiger dan de superwifi plat tegen de wand te hangen.

Het wordt gesuggereerd dat het kan ( opening voor schroefhaakje) Maar de beugel kan je niet verwijderen en inderdaad : de stekkers zitten aan de achterzijde

Je zou een lange schroef kunnen gebruiken zodat het WiFi punt recht tegen de muur hangt, draadje met een klein kabelgootje wegwerken. Het heeft ook met rondom straling te maken zodat je goede verbinding houd en de ontvanger niet te warm word. 

10 maanden geleden zei KPNJan dat de wifipunten prima zijn qua WiFi, maar dat het ontwerp met de kabels aan de achterkant erg onhandig is. Slecht zelfs. Ik heb ze sinds gisteren in huis en kan alleen maar zeggen dat het ontwerp inderdaad ronduit slecht is met de aansluitingen aan de achterkant. Je wilt zo’n ding gewoon kunnen ophangen.

Reputatie 7
Badge +24

@Shootynerd86 als u het eigenlijk al wist, waarom heeft u ze dan toch aangeschaft? 

Uiteraard pas op dit forum terecht gekomen toen het ontwerp slecht bleek

Badge

Ik heb hier exact hetzelfde probleem, Wil ik de superwifi aan de muur hangen, boormachine erbij gepakt, plugjes etc.. zie je inene 1 montage puntje pal boven de stroom en ethernet aansluitingen… hoe dan ?

Ik zit er nu maar naar te kijken om het voetje los te schroeven, die op te meten en kijken of ik met de 3d printer een alternatieve wandbeugel kan ontwerpen.