Superslechte service

  • 6 March 2019
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Wij hebben een bedrijf in Amsterdam welke in het buitengebied zit en dus afhankelijk is van een ISDN lijn voor internet. Dit hebben wij al 10 tallen jaren bij de KPN. De KPN gaat deze lojnen opheffen en wij moeten kijken naar een alternatief. Hier is bijna 2 jaar geleden een vertegenwoordiger voor langs gekomen en een offerte/order gemaakt. Wij wilden dit bijna een jaar geleden in gang zetten, en toen werkte de vertegenwoordiger er niet meer en niemand kon de order terug vinden. Toen is er naar heel veel verschillende mensen gesproken te hebben (vele malen moeten terugbellen) weer iemand geweest die een nieuwe order heeft aangemaakt en beloofd om het in werking te gaan zetten. Ook dit gebeurde niet. Nu na echt heeeeeeeel veel telefoontjes en doorverbonden te worden weten we nog niets. Ik vind dit echt abnormaal, absurd. Het is echt te gek voor woorden en onze sdn lijn gaat er gewoon uit in september, dan hebben wij geen internet meer hier!!!!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Je kan deze vraag beter stellen op het KPN Zakelijk forum. De Webcare collega's daar hebben de goede contacten met KPN Zakelijke Markt (waar jullie diensten onder vallen). De Webcare mensen die hier reageren hebben alleen toegang tot consumenten-gegevens.

https://zakelijkforum.kpn.com/
Reputatie 7
Badge +24
Hi N.Blom, welkom hier. Inhoudelijk kan ik hier niets over zeggen, zoals Ward al aangeeft heb ik geen inzage in zakelijk producten. Daarvoor verwijs ik jou ook naar https://zakelijkforum.kpn.com/. Wat ik wel vreemd vind is dat je aangeeft dat er geen internet meer zal worden geleverd via de ISDN kabel, dat is zover ik weet niet het geval. Of jullie moeten nog op een inbelverbinding zitten, kan ik me echter niet voorstellen met een bedrijf. Internetdiensten via die kabel, xDSL/koper kabel zullen blijven bestaan. Start in ieder geval een topic op het zakelijke forum, dan kunnen ze het daar oppakken.