Vraag

Superwifi mesh update box 12 uitleg

  • 8 December 2021
  • 2 reacties
  • 2283 keer bekeken

Hallo allemaal,

 

Graag wil ik dit verhaal met jullie mededelen. Afgelopen Maandag heb ik veel wifi problemen gekregen voornamelijk dat de wifi heel slecht was in de slaapkamer (huis heeft 3 verdiepingen slaapkamer verdieping 2) Normaal was dit nooit zo. Ik heb hierbij contact opgenomen met kpn alle wifimanger dingen gedaan en we kwamen op een punt dat ik 2 superwifi punten moet halen. Nu heb ik dit gedaan en ik heb de modem vervangen van een V10 naar een Box 12. Medewerker op maandag zei dat ik met deze 2 wifi punten geheel draadloos kan verbinden (dus dat niet 1 wifi punt naast je modem moet blijven) Dus dacht ik oke 1 in de slaapkamer en 1 in de zolder. Echter kom ik er nu achter dat dit helemaal niet zo is. Dus weer bellen vandaag dat dit niet klopt. Medewerker zei dat dit gewoon kan dus hoppa ik ff snel die 1e wifi punt uittrekken en naar de zolder sturen (2e punt lag in de slaapkamer). Nu werkt het helemaal niet en ben ik nogal gefrustreerd omdat er steeds naar me te weinig informatie wordt gegeven. Ik weer 20 min bellen met een medewerker (Jasper) en die heeft me uitgelegd wat er aan de hand is. Ik zal hem niks kwalijk nemen aangezien hij mooi zijn best heeft gedaan om mij te helpen maar toch kon het helaas niet. Ik vind het heel jammer dat vele medewerker niet fatsoenlijk 1 boekje kunnen lezen om te zeggen dat je superwifi punt nog niet draadloos kan. Dus mijn vraag hierbij. Jasper vertelde me namelijk dat er begin januari een update komt op de v12 box. Dit kan ervoor zorgen dat mijn 1e wifi punt niet meer aangesloten hoeft aan mijn modem maar gewoon naar de zolder kan. Toch wil ik jullie vragen of dit klopt. Klopt het dat als die update uit is dat ik gerust mijn wifi punt naar de zolder kan sturen?

Groeten

T.C


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Klopt. Er zijn al een aantal Box12 modems voorzien van de benodigde software die het mogelijk maakt om alle Superwifi’s draadloos met de Box12 te verbinden. Maar die update is op pauze gezet en word dus later verwacht. Je ontvangt daar vanzelf bericht over als je aan de beurt bent.

Reputatie 7
Badge +20

Klopt. Er zijn al een aantal Box12 modems voorzien van de benodigde software die het mogelijk maakt om alle Superwifi’s draadloos met de Box12 te verbinden. Maar die update is op pauze gezet en word dus later verwacht. Je ontvangt daar vanzelf bericht over als je aan de beurt bent.

 

Hi @T.Cx, wat @DennisA78 aangeeft klopt als een bus, ik wil je aanraden om af en toe een kijkje te nemen in dit topic:

Dit is de eerste plek waar wij informatie over de verdere uitrol delen :slight_smile: