Vraag

SuperWifi niet ontvangen

  • 21 June 2021
  • 7 reacties
  • 149 keer bekeken

Zoals de titel zegt, ik heb ze nog niet ontvangen. 14 dagen bedenktijd zijn inmiddels voorbij en wil ze graag z.s.m. ontvangen.

 

Ik heb alle data ingevoerd waar nodig in mijn profiel. Heb het contract waar gratis superwifi punten in vermeld staan ook nog liggen. Laat maar weten als jullie nog wat anders nodig hebben van mij! :)

 

Oja, voor de KPN mods, in Omni staan er 2 records, 1 voor een thuis abbo en 1 voor mijn mobiel abbo, kunnen jullie deze toevallig meteen samenvoegen en de naam van het Mobiele abbo overnemen ( McCall's B.V.)  aangezien de naam van het thuis abbo verkeerd staat vermeld? Volgensmij staat het adres van het thuis record ook nog op 56A (het elektriciteitshuisje naast ons..) terwijl het 56 moet zijn.

 

Thanks alvast! :)


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Inmiddels met de klantenservice gesproken aan de telefoon.

 

De gegevens in Omni worden door de backoffice goed neergezet. 

 

Over de WifiPunten kon weinig gezegd worden. Ze zouden bij PostNL liggen.. dat is het?..

Ik zie de moderators op veel topics reageren, maar hier helaas niet. 

Reputatie 7
Badge +17

Hey @Ruud Berk! Je bent nu aan de beurt. Ik kijk met je mee!

Reputatie 7
Badge +17

@Ruud Berk Of ik ben blind, of ik zie de Super Wifi-punten niet op je orderbevestiging staan:thinking: . Ik zie in plaats daarvan 8 maanden korting. Staat dit ook op het contract dat jij hebt? ​​​​​​Kun je het contract waar de SW-punten opstaan eens naar mij toesturen? Ik stuur je een privébericht met daarin ons e-mailadres.

Wat betreft het samenvoegen van de klantnummers/aparte klantprofielen; Dit kan zodra je mobiele order rond is. Ik zie in het nummerbehoud-systeem staan, dat dit op 6-9-2020 is. 

 

@Ruud Berk Of ik ben blind, of ik zie de Super Wifi-punten niet op je orderbevestiging staan:thinking: . Ik zie in plaats daarvan 8 maanden korting. Staat dit ook op het contract dat jij hebt? ​​​​​​Kun je het contract waar de SW-punten opstaan eens naar mij toesturen? Ik stuur je een privébericht met daarin ons e-mailadres.

Wat betreft het samenvoegen van de klantnummers/aparte klantprofielen; Dit kan zodra je mobiele order rond is. Ik zie in het nummerbehoud-systeem staan, dat dit op 6-9-2020 is. 

 

Hey Lisa,

 

Ik heb je een privé bericht gestuurd en een email met de benodigde informatie.

Om je vraag simpel te beantwoorde, ja, mijn contract dat getekend is bevat wel superwifi punten.

 

Mvg,

 

Ruud

Reputatie 7
Badge +17

Daar ben ik dan! Ik vraag de afdeling logistiek even. Zij kunnen ons vertellen wie, wat, waar de SuperWifi's blijven. 
Als ik een reactie ontvangen heb, laat ik het weten! 

Reputatie 7
Badge +17

Logistiek heeft het pakket naar je toegestuurd! Laat je hier nog even weten als je het ontvangen hebt? :grin: