Beantwoord

Superwifi punt retourneren, werkt niet samen met wifi experia

  • 18 January 2021
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Dag,

ik had een superwifi punt besteld omdat we op zolder traag internet hebben, ondanks twee bedrade wifi-experiapunten (gekoppeld aan een experiabox v10). Blijkbaar werken de twee niet samen. Nu wil ik graag het superwifi punt terugsturen, maar ik ben los (ik krijg via de telefoon linkjes naar hoe oude apparatuur te retourneren, via de website kom ik er al helemaal niet uit). Hoe stuur ik dit ongebruikte superwifi-punt retour?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 26 January 2021, 11:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Annemiekevv ,ik heb 2 zwarte extenders en 2 super wifipunten en werken perfect samen. Ik ben bang dat er met de installatie iets niet goed gaat.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Annemiekevv, welkom.

Ik denk ook dat er iets mis gaat met installatie. Ze werken zeker wel samen. Eerste SuperWiFi moet net als Experia WiFi via een kabel aangesloten worden. Op de website lees je alles over hoe de SuperWiFi te installeren. 

Reputatie 7
Badge +24

Inderdaad ik kan ook bevestigen dat ze wel samenwerken. 

Â