Beantwoord

SuperWifi-punt werkt niet

  • 22 June 2021
  • 12 reacties
  • 98 keer bekeken

Reputatie 1

Hi all,

Sinds vanmorgen geeft van satelliet superwifi schotel geen wifi meer. Meerdere apparaten hebben hier door geen wifi.

Het ledje is gewoon groen. En zou dus gewoon moeten werken.

De premium werkt wel gewoon en geeft volle bak wifi.

Ik heb van alles gedaan. Ik heb diverse tips uit andere topics geprobeerd niks mag baten. App geüpdate.....ook buiten de app om is de satelliet schotel niet te zien

Ik heb het idee dat de resetknop op de schotel niet werkt. Er gebeurt niks.....ook niet na een minuut het knopje indrukken.

Heeft er iemand nog een tip???

icon

Beste antwoord door Snoekie1970 23 June 2021, 17:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

De betreffende SuperWiFi is bekabeld aangesloten? 

Reputatie 1

Hallo Nick83,

De primaire is bekabeld aangesloten aan de experia V12.

En de satelliet niet. Deze is dus met de wifi verbonden aan de primaire.

De sateliet geeft gewoon groen aan terwijl hij niet in het netwerk zit.

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb het idee dat de resetknop op de schotel niet werkt. Er gebeurt niks.....ook niet na een minuut het knopje indrukken.

Ok. Ook bij resetten blijft die dus stug groen branden? Even de stekker uit het stopcontact gehad al?

Reputatie 1

Ja. Heb ik gedaan.

Resetten heeft geen invloed, hij blijft groen branden.

Nadat ik de stekker er uit heb gehaald start hij bij op.

Hij gaat dan groen knipperen en wordt na een tijdje paars en gaat vervolgens groen knipperen. Totdat hij na een x tijd groen blijft branden.

Reputatie 1

Ff stap voor stap wat er gebeurd na dat ik de stekker er, na een lange tijd uit hebben gehad,  weer in  doe.

- 20sec groen knipperen 

-3sec paars constand

-20sec groen constand

-8sec ff snel aan/uit

-en dan weer 20sec groen knipperen enz...

Deze cyclus doet hij 10x en blijft vervolgens constant groen knipperen. 

Maar de satelliet schotel is niet te zien in de app en online niet.

Ook de apparatuur in de buurt van de schotel hebben geen wifi.

 

Wie O wie heeft de oplossing???

Reputatie 7
Badge +24

Resetten doen je met een paperclip? Dat kleine knopje? Als de stekker gewoon in het stopcontact zit? Heeft u hem misschien via WPS aangekoppeld? Want ... dat is niet de juiste methode.

Reputatie 1

@Nick83  Dat is een van de problemen. Die werkt.

Heb inmiddels contact met KPN. Zit in de wacht.

Reputatie 1

@Nick83 reset knopje werkt niet

Reputatie 1

Sateliet waarschijnlijk kapot. Kan naar de KPN winkel gaan om hem om te wisselen 

Reputatie 7
Badge +20

Balen dat de sateliet waarschijnlijk defect is. Deze kan je inderdaad omruilen in de winkel. Vergeet niet de aankoopbon mee te nemen.

Reputatie 1

Probleem opgelost.

Kon zonder problemen de kapotte superwifi satelliet omruilen.

Daarna de nieuwe zonder problemen kunnen installeren en nu draait alles weer als een zonnetje.

Iedereen bedankt voor het mee denken.

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal super! Mocht er weer iets zijn, dan zien we je graag weer verschijnen.