Beantwoord

SuperWifi punt werkt niet meer na update, ook niet na herinstallatie

  • 21 October 2021
  • 1 reactie
  • 72 keer bekeken

1 super wifipunt schotel op mijn middelste verdieping heeft altijd groen gebrand en goed gewerkt maar sinds een update van kpn krijg ik deze schotel met geen mogelijk van zijn gele lampje naar groen zodat hij weer naar behoren zou moeten werken. Heb inmiddels alle standaard  installaties van de schotel al een paar keer geprobeerd. 

Iemand nog tips, ben altijd heel tevreden over kpn en dit verbaasd mij ten zeer.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 22 October 2021, 19:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @Ruudleiden . Welkom op het forum.

Alles kan (helaas) stuk.  Het zou kunnen dat die superwifi  de geest heeft gegeven. Heb je wel de stappen doorlopen zoals ze in dit topic uitgelegd zijn?

Zo ja, is het raadzaam om de aankoop bon, of mail waarin staat dat ze bij je abonnement geleverd zijn, uit te printen of op je telefoon mee te nemen en dan naar een KPN winkel te gaan. Zij kunnen het apparaat dan omruilen. Mocht je dit van plan zijn, laat het even weten. Dan laat ik een log voor ze achter.Â