Beantwoord

Superwifi punten verbinden niet met elkaar, staan nog geen 4 meter bij elkaar vandaan

  • 8 December 2021
  • 3 reacties
  • 165 keer bekeken

Na de nodige ellende , echt super geholpen door kpn  , van nieuwe modem tot netwerk hub tot verbindigset , nu het volgende .ik ga na ze beide gekoppeld te hebben ( groene lamp blijft dan netjes branden  het setje plaatsen  de v12 modem staat op de begane grond , op de eerste verdieping heb ik de eerste super wifi bekabelt liggen rechtstreeks kabel  uit de v12 in dit kastje . Nu in de aanbouw ( recht onder dit punt geen mogelijkheid tot koppelen  ( gele lamp )en dit is echt max 4 a 5 meter, nu dacht ik oke heb nog een verbindingsetje liggen voor tv , dit werkt wel ( maar heb een oud setje van 10 jaar oud en behaal naast de super wifi dan maar 18 a 20 mbps weet ook niet of een nieuwere set sneller is, maar verder wat er tot nu toe achter zit werkt het echt top 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 9 December 2021, 20:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Michael31e, welkom. 

Wanneer de SuperWifi orantje brandt, betekent dat dat de afstand tussen beide te groot is. Waarschijnlijk zijn er storingsbronnen die het signaal onderling verstoren. Kan je enkel aanraden om ze op een andere plek neer te zetten tot de lampjes weer groen kleuren. 

Probleem verholpen door monteur van kpn bleek aantal dingen in de modem niet goed te staan , nu top internet 

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal super! Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan weten.