Beantwoord

Survey RSV Telecom

  • 9 May 2021
  • 5 reacties
  • 287 keer bekeken

Wij zijn VVE Beheerder en kregen het verzoek van RSV Telecom uit Zoetermeer om hun mensen toe te laten in Waddinxveen voor een survey. Dit zou zijn in opdracht van KPN zijn voor het aanleggen van een glasvezelnetwerk.

 

Klopt dit ?????? :

 

icon

Beste antwoord door RBxx 9 May 2021, 16:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Als er op het forum niemand is die dit weet, weet er dan iemand bij welke afdeling ik moet zijn en hoe ik daar in contact mee kan komen.

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Nico1951 , als dat in opdracht van KPN is, dan moet KPN NetwerkNL daar meer van afweten.

Voor meer info, zie hun website: https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/ 

Daar kan je ook de status van jouw adres opvragen.

Reputatie 7
Badge +9

@Nico1951 Klopt, RSV telecom doet de glasvezel aanleg in opdracht van KPNnetwerkNL. In Gouda hebben zij dit het afgelopen jaar ook op diverse adressen gedaan.

Mensen, bedankt voor de reactiezo kan ik weer verder.

Bij ons in gouda (bloemendaal) is ook glasvezel aangelegd, wees maar niet blij hoe dat gegaan is, ben nu een jaar bezig om glasvezel naar binnen te krijgen. Communicatie met hun is een ramp, probeer maar eens contact te krijgen, alleen maar voicemail, terug bellen ho maar en als je een afspraak hebt dat ze langskomen zie je ze niet verschijnen. Ik zou zeggen heel veel succes met hun