Beantwoord

Switch

• 16 februari 2014
  • 15 reacties
  • 2961 keer bekeken

Ik kom ethernet poorten tekort en ik las dat jullie een switch van kpn hebben, wat zijn de kosten daarvan en hoe kan ik die bestellen? .
icon

Beste antwoord door Rordy 18 februari 2014, 17:17

Ik heb de switch ontvangen . Bedankt!
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hallo Rordy,

Ik heb de mogelijkheid om je kosteloos een 5-poorts switch op te sturen. Zou je me hiervoor in een privébericht je postcode, huisnummer en contractnaam kunnen sturen? Dan zorg ik dat de switch jouw kant op komt!

Met vriendelijke groet,

Martin

Reputatie 2
Badge +1
Hallo Rordy,

De switch is verstuurd en zal binnen 3 werkdagen bezorgd worden. Ik hoor het graag van je zodra je hem ontvangen hebt.

Met vriendelijke groet,

Martin

Ik heb de switch ontvangen . Bedankt!
Reputatie 2
Badge +1
Hallo Rordy,

Fijn om te lezen! Succes met aansluiten.

Met vriendelijke groet,

Martin

Hallo Rordy,

Ik heb de mogelijkheid om je kosteloos een 5-poorts switch op te sturen. Zou je me hiervoor in een privébericht je postcode, huisnummer en contractnaam kunnen sturen? Dan zorg ik dat de switch jouw kant op komt!

Met vriendelijke groet,

Martin

Hallo Rordy,

Met vriendelijke groet,

Martin

is het mogelijk dat ik ook een switch krijg? kom ook ethernet poorten te kort

alvast bedankt!
Goedemorgen,
Ik ben verleden week over gestapt van Ziggo naar KPN. GIsteren heb ik contact gehad met de klantenservice. IK gebruikte de Horizonbox ook als accesspoint, waardoor ik drie lan aansluitingen extra had. DIe heb ik nodig voor allerlei apparatuur. Ik begreep gisteren, dat er geen switch bij het installatiepakket zit. Dat zou betekenen dat ik de apparatuur niet meer kan aansluiten.
Is het mogelijk dat er een KPN switch naar mij gestuurd wordt? Graag een berichtje.
Groet,
Guus
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Guus, welkom bij KPN!

Ik kijk graag voor je wat ik kan doen. Reageer je op mijn privébericht? Dan ga ik aan de slag 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor je privébericht Guus.

De switch is onderweg. Je ontvangt 'm binnen 2 werkdagen. Veel plezier met de KPN-diensten. Als je in de toekomst nog vragen hebt weet je ons te vinden 🙂
Goededag,

Wij hebben sinds kort een geluidsinstallatie en blu-rayspeler in huis. Deze hebben echter beide een ethernetkabel nodig. Hierdoor kom ik ook poorten te kort. Is het mogelijk dat ook ik een switch toegestuurd kan krijgen?

Alvast bedankt,
Hugo
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Hugo! We hebben een tijd lang gratis switches verstuurd op het forum omdat de voorwaarden onduidelijk waren. Inmiddels is het beleid duidelijk gemaakt. We versturen alleen switches bij glasvezelpakketten waarbij 3 of meer TV-ontvangers in gebruik zijn.

Voor minder dan € 20 koop je een goede switch. Je kunt de Tweakers Pricewatch gebruiken voor een handig overzicht!
Kan ik om een tv en een computer en PS3 via een netwerkkabel te verbinden iedere willekeurige switch gebruiken of moet ik hiervoor een managed switch of moet de switch IGMP Snooping ondersteuning hebben?
Ik heb KPN Glasvezel Alles-In-Een compleet met een Experiabox 9.

Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn en welke switch ik evt. aan moet schaffen.
Reputatie 7
Als je er voor zorgt dat de netwerkkaart van de computer echt uit gaat als je de computer uit zet, dan kan je een willekeurige switch gebruiken.
Kan ik dan ook een tv en ps3 achter die switch hangen?
Reputatie 7
Geen probleem.

Reageer