Beantwoord

Switch aanvragen

• 13 april 2015
  • 65 reacties
  • 2967 keer bekeken

Toon eerste bericht

65 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Oke,

dit wist ik nog niet ... Ook ik loop sinds dit weekend te rotzooien met dat ik aansluitingen te kort kom..

Kom ik nog in aanmerking voor die gratis switch :D

Reputatie 7
Badge +28
Ja hoor, Ducky. De switch wordt niet meer standaard meegeleverd in de pakketten, maar we kunnen een nasturen als klanten deze toch nodig blijken te hebben. Ik heb er eentje voor je aangevraagd, deze krijg je met een dag of twee met de gewone post.

Erik_ schreef op 16 sep '15 13:07 u

Hoi HN90,

Welkom op het forum! Ik stuur je even een privébericht, als je daarop zou willen antwoorden stuur ik je een switch op Smiley Vrolijk

[/quote]
[/quote]
Beste Erik,

Ik kon maar niet inloggen met mijn oude gegevens (KPN moet echt eens alle inloggegevens en opties standaardiseren, wat een doolhof)

Ik gebruik nu deze account. Dus graag hiernaar een bericht sturen.

Mvg

Reputatie 7
Badge +28
: Daar wordt aan gewerkt! Sorry dat je hier toch hinder van hebt ondervonden. Ik heb een privébericht verstuurd naar dit account.

Goeiedag,

Ook ik wil graag een switch aanvragen. Onlangs overgestapt en nu loop ik tegen dezelfde problemen aan die hier zoveel beschreven worden op het forum.

Ik hoop dat het genoeg is om het hier neer te zetten want het lijkt me wat overdreven om voor elke switch aanvraag een nieuw topic te starten.

Alvast bedankt.

Reputatie 1
Ook ik kom poorten tekort omdat ik redelijk veel apparaten heb. Kan ik ook in aanmerking komen voor een switch??

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum, heren!

Ik zie dat er gisteren een switch naar je verzonden is, ik verwacht dat je deze vandaag of morgen ontvangt!

Ik heb geen gegevens van je, ik stuur je dan ook een privébericht, als je daarop zou willen reageren kan ik een switch opsturen :)

Vrienden.

Zo juist de overstap gemaakt naar kpn glasvezel en indien mogelijk zou ik ook graag een Switch ontvangen aangezien mijn zoon boven graag bedraad wil ivm het gamen en ik de poorten vol heb

Reputatie 7
Badge +24
Marcel, welkom op het forum van KPN! Leuk dat je bent overgestapt naar ons, bevalt het goed, ondanks dat je zoon nog niet kan gamen boven? Daar kan ik je wel bij helpen. Je ontvangt zometeen een privébericht van me en als je die wilt beantwoorden met je gegevens, dan komt de switch je kant op 🙂

Hoi Cindy_

Ja hoor bevalt perfect, ondanks dat mijn zoon dan nog niet op volle speed kan gamen is hij ook blij want met kpn compleet heeft hij nu dubbel zo veel data op zijn telefoon dus blij is hij toch wel, scheelt mij ook weeer MB's delen ;-)
Het prive bericht heb ik beantwoord ondertussen , dank je wel daar voor

Groetjes Marcel

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Marcel, 

Goed om te lezen! De dubbele data is ook echt een uitkomst. Dat gaat vaak toch harder dan je denkt, is mijn eigen ervaring in ieder geval 😉. Ik heb je een privébericht toegestuurd over de switch, hier vind je informatie over de verzending. 

Met groet, 

Cindy 

Goedemiddag,

Wij beschikken over de Experia box v9, alleen komen ook wij nu een aantal poorten te kort. Bij deze zouden we daarom graag een switch willen aanvragen. 

Alvast bedankt

Mvg Robbert Streng

Hallo KPN,

afgelopen maandag monteur langsgehad voor installatie. Prima gegaan. Heb huurhuis en er lagen twee Upt kabels naar woonkamer. 1 voor tv en 1 voor mediaplayer. Tv werkte meteen prima. Mediaplayer tot aan vanavond nog niet uitgetest. Blijkt dat twee kabel niet functioneerd. Want had kabels omgezet en player was direct verbonden met netwerk, echter geen TV. Lijkt mij een hele klus om nieuwe kabel te trekken. Vandaar het verzoek om een switch te leveren.

gr. Marcel

Beste KPN,

Ik heb sinds december bij jullie alles in een, en mijn modem staat in de meterkast. Nu kan ik geen kabels trekken door mijn huis.

En nu zie ik in dit topic dat ik een switch kan aanvragen indien je poorten te kort komt.

Ik heb vandaag een Smart TV gekocht en een Game console en zou dit graag bekabeld willen aansluiten omdat dit het beste werkt!

Nu staat mijn televisie in de woonkamer en dat is nogal een grote afstand. Ik heb nu mijn IPTV kastje aangesloten dmv een verbindingsset DV650. Deze moest ik aanschaffen bij installatie van het pakket (door monteur).

Is het mogelijk dat jullie mij ook net zoals eerdere posts een gratis switch kunnen toesturen zodat ik meer poorten tot mijn beschikking heb?

Graag hoop ik op een reactie van de helpdesk!

gr. Eli

mvanbeusekom schreef op 24 jan '16 om 00:04u
Hallo KPN,

afgelopen maandag monteur langsgehad voor installatie. Prima gegaan. Heb huurhuis en er lagen twee Upt kabels naar woonkamer. 1 voor tv en 1 voor mediaplayer. Tv werkte meteen prima. Mediaplayer tot aan vanavond nog niet uitgetest. Blijkt dat twee kabel niet functioneerd. Want had kabels omgezet en player was direct verbonden met netwerk, echter geen TV. Lijkt mij een hele klus om nieuwe kabel te trekken. Vandaar het verzoek om een switch te leveren.

gr. Marcel

Beste KPN.

tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Zie deze graag nog tegemoet.

gr Marcel

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Marcel,

Goed om te lezen dat de installatie door de monteur prima is gegaan :)

Stuur je me een reactie op m'n privébericht? Dan kijk ik ook wat ik voor jou kan betekenen!

Koen schreef op 28 jan '16 om 20:33u
Hoi Marcel,

Goed om te lezen dat de installatie door de monteur prima is gegaan Smiley Vrolijk

Stuur je me een reactie op m'n privébericht? Dan kijk ik ook wat ik voor jou kan betekenen!

Beste Koen,

Zou je misschien tijd hebben om ook op mijn vraag/reactie te reageren.

Bij voorbaat dank! :)

Graag hoop ik op een antwoord.

Gr. Eli

Reputatie 7
Badge +21
Hallo Eli,

Ik heb je een reactie gestuurd in het aparte topic dat je ook aangemaakt had ;)

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Marcel,

Je hebt een reactie op je bericht :)

Reputatie 7
Badge +16
Wat een mooi stukje service 🙂 Mijn complimenten! ^_^

(Ik heb zelf geen extra switch nodig 😛 )

Mijn switcher is helaas stuk gegaan
En had ik gratis via kpn gekregen en daar was ik erg blij mee
Zou ik een nieuwe kunnen krijgen ook gratis en weer van kpn
Reputatie 7
ik ook wel

maar ze zijn ook gewoon tekoop ongeveer 23 euro

kpn switch :

http://www.informatique.nl/550442/netgear-gs605-5-poort-gigabit-switch.html

eigenlijk is het netgear

Hallo KPN,

Sinds vandaag heb ik onze glasvezelverbinding werkend en ben ik zeer tevreden. Echter ben ook ik erachter gekomen dat ik niet genoeg heb aan 4 LAN poorten van de Experiabox. Is het mogelijk dat jullie mij een gratis switch toezenden? Deze extra service zou mij probleem gelijk oplossen! :D

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Anja,

Welkom op het forum! Wat vervelend dat je switch kapot is gegaan! Stuur een reactie op m'n privébericht en ik help je de defecte switch om te ruilen voor een nieuwe :)

Reputatie 7
Badge +21
Hi jpstm, welkom op het forum!

Goed om te lezen dat je je  glasvezelverbinding werkend hebt en fijn dat je tevreden bent!

Stuur een reactie op m'n privébericht en ik kijk wat ik voor je kan doen :)

Reageer