Beantwoord

Switch aanvragen

• 13 april 2015
  • 65 reacties
  • 2773 keer bekeken

Toon eerste bericht

65 reacties

Hallo Koen,

ik zou ook graag voor een switch in aanmerking willen komen.

Groet

Simon

Reputatie 7
Badge +21
Hoi jpstm, bedankt voor je privébericht 🙂 Ik heb je er net een reactie op gestuurd.

We reageren in chronologische volgorde op forumposts: jouw bericht is onder onze aandacht hoor! Je hoort op korte termijn van ons :)

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum. Daar ben ik al om je te helpen. Beantwoord je zometeen mijn privébericht met de gevraagde gegevens? Dan help ik je verder 🙂

Reputatie 7
Badge +24
; bedankt voor je privébericht. Zojuist heb ik een switch voor je aangevraagd. Deze ontvang je deze week van ons. Een fijne avond 🙂

Cindy_ schreef op 23 feb '16 om 21:43u
@Simon66; bedankt voor je privébericht. Zojuist heb ik een switch voor je aangevraagd. Deze ontvang je deze week van ons. Een fijne avond Smiley Vrolijk

Dank je wel voor de moeite! Ook een fijne avond toegewenst ;-)

Reputatie 5
Badge +9
Mijn switch van kpn gekregen werkt ook niet meer
Ik kan er een kopen maar kan ik deze ook van kpn krijgen ?
Reputatie 7
Badge +27
Hey Peter, we geven in principe per klant één switch. Omdat die van jou stuk is gegaan kan ik even kijken of ik daar een uitzondering op kan maken. Je krijgt een privébericht van me voor je gegevens. Reageer daarop, dan zoek ik het uit.

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Anja, ik zie dat je m'n privébericht nog niet gelezen hebt 🙂 Als je me een reactie op het bericht stuurt help ik je verder!

Reputatie 5
Badge +9
bedankt

ik heb de switch binnen

en het werkt weer zoals het hoort

helemaal top Erik

Hoi KPN,

ik ga binnenkort verhuizen naar een huis waar bekabeling leggen wat lastiger is.

Mijn plan is om een kabel naar boven te leggen en die vervolgens te koppelen op een switch. Op de switch sluit ik dan de tv en een pc aan.

Ik heb begrepen dat deze combinatie mogelijk is vanaf mijn v10 experia box?

Verder begrijp ik hier dat per aansluiting de klant de mogelijkheid heeft om een gratis switch aan te vragen. Ik heb telefonisch hierover contact gehad met KPN maar ze waren hier niet bekend mee.

kunnen jullie mij hierbij helpen?

Alvast bedankt.

Goedeavond,ik lees hier dan ik een gratis switch kan aanvragen na zou ik dat ook graag willen.
Ik wil namelijke de ethernet kabel van itv splitsen zodat er ook een ethernet kabel in me soundbar kan.al vast bedankt
Reputatie 5
Badge +9
KPN

er zijn zoveel apparaten die een internet verbinding nodig hebben

en mensen graag een extra switch willen hebben/kopen en deze combie van iptv en apparaten gemengt op een switch

problemen kunnen geven

waarom levert kpn niet een switch met igmp snooping v3

z'n switch houd het multicast verkeer gescheiden

ik zelf heb een netgear GS724Tv4 ProSafe 24-port Gigabit Ethernet Smart Switch aangeschaft

eigenlijk nog geen idee hoe ik deze switch moet programmeren

hier kun je ook vlan's mee op zetten

Reputatie 7
Badge +22
Hoi , welkom op het forum. Ik kan je inderdaad kosteloos een switch opsturen. Reageer je daarvoor op m'n privebericht? Dan maak ik dit in orde.
@peter-keetfm, zoals@joran aangaf het andere switchtopic, zit het wel in de planning om binnenkort een ander soort switch te leveren, met ondersteuning voor igmp snooping. Wanneer dit gaat gebeuren is nog niet bekend, ook moet eerst de oude voorraad op Smiley Vrolijk

ik wil graag een gratis kpn switch aanvragen

met vriendelijke groet,

Patrick

Reputatie 7
Badge +27
Hey Patrick, welkom op het forum! Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.

Reageer