Switch aanvragen

  • 20 February 2019
  • 6 reacties
  • 261 keer bekeken

@Vikash ,

Bij mij hetzelfde als Remco78,ik zou ook graag een gratis switch ontvangen.

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @nico-557. Zijn alle poorten op de ExperiaBox op dit moment in gebruik? Waar wil je deze switch voor gaan gebruiken? Zou je alvast je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je!
@Vikash ,
Als het goed is staan mijn gegevens al in mijn profiel,en alle poorten op de Experiabox zijn in gebruik.
De switch is voor een 2e computer en om een tv bedraad aan te sluiten.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik zal een switch toesturen. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis.
Hallo @Vikash ,
was ik in november maar overgestapt naar KPN i.p.v. Telfort, dan had ik mijn Netgear switch ook gratis gekregen, nu heb ik er 'slechts' € 25,- voor moeten betalen.😣
Is KPN altijd zo vrijgevig en waarom Telfort niet?
Komt het omdat Telfort een goedkopere provider is dan KPN?🤔
Hoi Jan.
Heel vrijgevig.
Echt wel.
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Vikash ,
was ik in november maar overgestapt naar KPN i.p.v. Telfort, dan had ik mijn Netgear switch ook gratis gekregen, nu heb ik er 'slechts' € 25,- voor moeten betalen.😣



Is KPN altijd zo vrijgevig en waarom Telfort niet?
Komt het omdat Telfort een goedkopere provider is dan KPN?🤔


We hebben de mogelijkheid om een gratis switch toe te sturen op het moment dat je een extra tv-ontvanger wilt gaan aansluiten en geen vrije netwerkpoort over hebt. Wanneer een ExperiaBox omgeruild wordt voor een V10a (en je gebruikt alle 4 netwerkpoorten) wordt er ook een switch meegezonden om toch alle apparaten weer aan te kunnen sluiten.

Reageer