Beantwoord

Switch aanvragen

  • 12 March 2019
  • 5 reacties
  • 169 keer bekeken

Goedenavond,

Ik zou ook graag een switch aan willen vragen. Alle poorten op de ExperiaBox zijn momenteel in gebruik en ik wil graag een extra computer en televisie aansluiten. Mijn gegevens in mijn profiel zijn ingevuld.

Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Susan_ 12 March 2019, 21:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Ingrid28, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je niet genoeg poorten hebt, kan je een switch aanschaffen via onze online webshop. Helaas geven we deze niet gratis weg, behalve op het moment dat je een V10A hebt ontvangen en daardoor te weinig poorten hebt (die heeft er maar 3 in plaats van 4). Maar voor zover ik kan zien, heb je geen V10A dus kan ik hem niet zonder kosten voor je aanvragen.
Dank voor de reactie. Verwarring ontstond omdat ik meerdere keren hier op het forum las dat je hem gratis kon aanvragen, blijkbaar voor een andere ExperiaBox dus geen probleem dan gaan we de switch in de webshop bestellen.
Nu heb ik nog wel een vraag, ik heb de switch inmiddels besteld (en betaald). Nu lees ik ook op het forum dat je vanaf 4 tv ontvangers (dat hebben we) wel een gratis switch zou krijgen. Klopt dat (niet meer)?
Nu heb ik nog wel een vraag, ik heb de switch inmiddels besteld (en betaald). Nu lees ik ook op het forum dat je vanaf 4 tv ontvangers (dat hebben we) wel een gratis switch zou krijgen. Klopt dat (niet meer)?
Inderdaad.
Reputatie 7
Badge +21
@Ingrid28, bij 4 of meer ontvangers voor interactieve televisie (iTV) ontvang je inderdaad de switch gratis. Echter, ik heb even snel gekeken. Ik zie 3 iTV ontvangers en 3 Digitenne ontvangers. Digitenne ontvangers hebben geen poort nodig op de Experia Box, dus kan ik alsnog geen gratis switch opsturen. Wel kan ik kijken of ik je hierin tegemoet kan komen. Zou je willen reageren op mijn privébericht? 🙂

Reageer