Beantwoord

Switch defect na storing

  • 29 August 2019
  • 4 reacties
  • 149 keer bekeken

N

a de storing van afgelopen woensdag in Dordrecht, is de adapter ( zie foto) out of order . Alles geprobeerd maar niks lukt. Kan ik een nieuwe krijgen ?
icon

Beste antwoord door Nick83 29 August 2019, 09:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Dat is een switch. En wat bedoel je met "out of order"? Hij is gewoon kapot? Je kan hier een nieuwe bestellen:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=114

Ik zie alleen wel dat da ding helemaal vol zit, dus het lijkt me logischer dat je een 8 poort koopt. Die heeft KPN niet in de shop staan en zul je ergens anders vandaan moeten halen.
na de storing doe dit apparaat niks meer , meer poorten heb ik niet nodig ?
omruilen is geen optie ?
Reputatie 7
Badge +24
Dat da ding kapot is, heeft niets met die storing te maken. Dat kan ik u wel verzekeren. Er was gewoon even geen internet. Daar gaan dingen niet van kapot hoor...
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Wessel, welkom op het forum.

Ik verwacht ook niet dat die switch defect is geraakt door een storing, dan kan haast niet. Wél is het zo dat er een garantie van 2 jaar op het apparaat zit, is dit in jouw geval ook van toepassing? Zo ja, zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Zo niet:

Je kan hier een nieuwe bestellen:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=114


Ik hoor graag van je. 🙂