Beantwoord

Te duur abonnement

  • 22 november 2016
  • 4 reacties
  • 148 keer bekeken

Mijn abonnement internet + bellen is voor mij te duur, kan het niet meer betalen, ga op zoek naar een goedkoper alternatief
icon

Beste antwoord door SjorsK 22 november 2016, 20:16

Hoi Piet en Clara,

Je kan altijd bellen naar 0800 0402 om te kijken of je abbonement nog wel bij je past. Mogelijk kan KPN het abbonement voor je aanpassen zodat het beter past bij je wensen 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hoi Piet en Clara,

Je kan altijd bellen naar 0800 0402 om te kijken of je abbonement nog wel bij je past. Mogelijk kan KPN het abbonement voor je aanpassen zodat het beter past bij je wensen 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Veel succes!
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @pietenclara, welkom op het forum. Heb je inmiddels al contact gehad met klantenservice? Als je vragen hebt over de verschillende pakketten hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +24
We hebben niets meer van je gehoord @pietenclara. Als er nog vragen zijn weet je ons te vinden.

Reageer