Beantwoord

Te duur abonnement en trage wifi

  • 24 January 2020
  • 1 reactie
  • 105 keer bekeken

Hallo wij hebben al ruim 25 jaar KPN en ik vind de rekening nu toch wel erg hoog gaan, vraag me dan ook af of we wel goed zitten met KPN compleet, had graag hulp gehad erbij, en een veel te trage wifi, wat we al verschillende keren hebben opgelost zonder resultaat

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 27 January 2020, 13:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hallo Leentjens, welkom op het forum! Graag kijk ik met je mee om te zien wat je hebt aan diensten en producten en of dit nog aansluit bij wat je daadwerkelijk gebruikt. Vul alsjeblieft je forumprofiel in en laat hier even weten als je dat gedaan hebt. 

Kijken we daarna ook gelijk naar je wifi.Â