Beantwoord

Te groot verschil vaste en nieuwe klanten

  • 27 November 2019
  • 9 reacties
  • 292 keer bekeken

Even mijn frustatie van me afschrijven :)

Vandaag contact gehad met KPN i.v.m. de Black Friday actie voor nieuwe klanten

Mijn vraag wat ik als bestaande klantĀ  (meer als 10 jaar) dan voor voordeel krijg.

Ik heb nu alles in 1, Fox sports en gratis Spotify premium.

Het is of 4 maanden 50% korting op mijn internet abbo of 6 maanden gratis Fox sports.

Ik wordt dan wel overgezet op HusselĀ  ben mijn gratis Spotify premium kwijt en moet deze apart gaan betalen.

Sigaar uit eigen doos dus, te triest voor woorden.

Ook vind ik het vreemd dat ik al 10 jaar ā‚¬5,- in de maand betaal voor de huur van een 2e tv kastje dat is al meer dan ā‚¬600,-.

Tevens vind ik het raar dat nieuweĀ  klanten het nieuwe type tv kastje krijgen en de vaste klanten niet.

Ben er zo langzamerhand wel een beetje klaar mee en denk serieus aan opzeggen.

Ā 

Ā 

Ā 

Ā 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 4 December 2019, 21:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19

Kom jij nou eens met een goed voorstel.Ā  Wat kan kpn doen voor alle trouwe klanten zonder dat het een berg geld kost en de abonnementen dus niet duurder worden? Ga even uit van 2 miljoen vaste klanten.Ā 

Ben jij de leukste thuis?

Heel simpel gewoon gelijke monniken gelijke kappen.

Klanten verliezen kost ze uiteindelijk meer.

Ā 

Ā 

Badge +19

Je bent vast geen ondernemer!!

Reputatie 7
Badge +24

Spotify is nooit gratis geweest. De abonnementen met Spotify zijn/waren gewoon duurder dan de abonnementen zonder. Sigaar uit eigen doos is hetĀ altijd al geweest.

Dat van die 5 euro voor het 2de kastje kan ik niet helemaal plaatsen. Welke abonnement heeft u precies? Dat moet een "Alles-in-1 Standaard" of "Alles-in-1 Premium" zijn. Volgens mij. Die abonnementen zijn beide met 2 ontvangers onbegrepen dacht ik. Heeft u niet nog een digitenne kastje geregistreerd staan?

Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Edje S, welkom! Zoals bij elke provider, geven wij normaliter alleen een korting op nieuwe abonnementen. Nu met Black Friday, hebben we de mogelijkheid om ook iets te bieden aan bestaande klanten. Als jou 4 maanden 50% op je internet is geboden, dan is dat een korting van 190 euro per maand. Dat vind ik zelf best een leuke korting die je zomaar krijgt! Het is ook mogelijk dat je, bij overstap naar Hussel, wel goedkoper uit bent. Mocht je willen dat ik er met je naar kijk, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Je mag ook altijd nog eens bellen met 0800-0402. De Black Friday deals zijn namelijk nog 12 uren geldig.

Beste Marcia,

Bedankt voor je reactie.

Volgens de dame van KPN die ik heb gesproken ben ik per saldo binnen een jaar duurder uit al ik overstap naar Hussel omdat ik dan Spotify apart moet nemen.

Op korte termijn lijkt het voordeliger omol over te stappen maar op lange termijn niet.

Maar als je het voor mij nog wil nakijken graag.

Ik heb mijn profiel aangevuld.

Alvast bedankt.

Mvg Ed

Reputatie 7
Badge +30

Hallo Ed, natuurlijk wil ik dat! Ik begrijp uit jouw verhaal dat je Spotify Premium wilt behouden. Het is me niet helemaal duidelijk of je je vaste telefoonnummer wilt behouden of niet, dus ik ga er even vanuit dat je die wel wilt houden. Als je je vaste lijn niet meer gebruikt, scheelt je dat 2 euro per maand. Onder de streep ga je met Hussel 86,48 betalen, dat is dus een euro meer dan dat je nu betaalt. Als jij 4 maanden 50% korting kiest, is dat 190 euro korting. Dat betekent dat het nog hĆ©Ć©l lang duurt voordat je onder de streep duurder uit bent ;-). Ik ben echter bang dat je op dit moment geen gebruik meer kunt maken van deze Black Friday aanbieding. Bel echter gerust nog even met ons om dit te checken.Ā 

Ā 

Hussel Internet 100 Mbit/s

ā‚¬47,50/mnd

KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)

ā‚¬0,00

Interactieve TV met een TV-ontvanger

ā‚¬10,00

Extra TV-ontvanger

ā‚¬5,00

Opnemen Pakket

ā‚¬0,00

Fox Sports

ā‚¬12,99

Spotify Premium

ā‚¬8,99

Vast telefoonnummer

ā‚¬2,00

Totaal

ā‚¬86,48/mnd

Beste Marcia,

Bedankt voor je moeite.

Ik ga nog even bedenken wat ik ga doenĀ 

Mvg

Ed

Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Yes, geen enkel probleem hoor. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, laat het dan gerust weten.Ā