Teamspeak 3 problemen

  • 2 december 2013
  • 3 reacties
  • 3647 keer bekeken

Ik gebruik sinds kort Teamspeak 3 en we hebben met een aantal mensen een server op het internet gehuurd. Ik heb regelmatig dat de connectie naar de teamspeak 3 server uitvalt en ik zie de volgend melding in het modemlog staan:

**UDP Flood to Host** 188.138.x.x, 9993->> 192.168.2.18, 51128 (from PPPoE1 Inbound)

Het lijkt er dus op dat het modem UDP verkeer op poort 9993 ziet als een hack en houdt het tegen, maar in werkelijkheid is het legitiem verkeer. Kan dit ergens uitgezet worden? Ik heb mijn modem al ingesteld als DMZ naar mijn PC maar niets helpt.

Ik gebruik een Experiabox V8 (Arcadyan VGV7519)op een glasvezel verbinding


3 reacties

Niemand? Ook niet vanuit KPN Webcare?

hallo ook ik ben op zoek naar oplosingen. voor teamSpeak 3

ik heb thuis een orginele del poweredge 1900 server staan daar draai ik 

Teamspeak 3 server op 64Bit en ook ik vind steest hinder dat mensen die bij mij 

op de server inloggen steets worden er uit gegooit dit begint steets meer hinderlijker

te worden wij zijn een game groep die comuniceren vie teamspeak3.

dit zijn mijn fout meldingen.

05/11/2014 02:37:33 **UDP Flood to Host** 192.168.2.51, 9989->> 83.83.135.100, 65327 (from PPPoE1 Outbound)
05/11/2014 01:16:46 **UDP Flood to Host** 95.96.142.37, 54465->> 192.168.2.51, 9987 (from PPPoE1 Inbound)
05/11/2014 01:15:33 **UDP Flood to Host** 95.96.192.243, 51552->> 192.168.2.51, 9989 (from PPPoE1 Inbound)
05/11/2014 01:10:47 **UDP Flood to Host** 192.168.2.51, 9987->> 94.226.41.81, 53234 (from PPPoE1 Outbound)
05/11/2014 00:59:37 **UDP Flood to Host** 88.159.64.105, 64867->> 192.168.2.51, 9987 (from PPPoE1 Inbound)

ook ik ben op zoek naar een oplossing we hebben namelijk alles zo ingesteld dat IP 192.168.2.51 

Niet achter een firewall zit dat alles meteen naar buiten gaat. wat kan ik verder nog doen

we hebben zelf UDP poort open staan en de tcp poorten open gezet

het gaat om de poorten UDP: 9987, 9988, 9989  tcp poorten: 10011, 30033

men raat mij aan om te gaan kijken voor inplaats de experiabox om een sico modem/ router aan te gaan kopen. 

ik heb hier thuis alles in een tv telefoon en internet 100up 100dow 

ik heb trouwens ook iemand alles laten testen via het programa wireshark hij heeft alles gekontroleert van pc naar router van router naar modem modem naar glasvezel modem het probleem zit hem in de experiabox graag vraag ik dan ook aan u wat we hier aan kunnen gaan doen.

Mvg

Michel van Liere

Reputatie 2
Badge
Dit geld trouwens niet alleen voor het verkeer van Teamspeak, maar ook voor verkeer van een hoop games, waaronder Counterstrike.

Reageer