Beantwoord

Technische aspecten van de internet verbinding

  • 20 January 2020
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

Goedemorgen allen,

 

Wij hebben een communicatie apparaat wat informatie doorstuurt naar de server betreft de opwekking van zonnepanelen. Nu willen wij het bestaande internet verbinding gebruiken van onze klant. Is er een manier om te achterhalen hoe stabiel en snel zijn internetverbinding is?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 21 January 2020, 15:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Gwoen 
Kijk hier even wat de snelheid op het betreffende adres is

Dat is toch zeer weinig data, mag ik aannemen ?

En stabiel, is dat nog een probleem heden ten dage.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Gwoen 
Kijk hier even wat de snelheid op het betreffende adres is

 

Hi @Gwoen, met de link van @huistijger kun je nagaan wat wij maximaal aan snelheid kunnen leveren, dat betekent echter niet dat de betreffende klant ook daadwerkelijk een abonnement heeft met die maximaal leverbare snelheid. Ook zegt dit niets over de stabiliteit van de lijn, hoewel dat zeer waarschijnlijk wel in orde zal zijn:slight_smile:

Ik denk dat je vraag het best beantwoord kan worden door de betreffende klant zelf, aangezien die elke dag gebruik maakt van zijn of haar verbinding:wink:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Gwoen, ik heb niets meer van je gehoord en ga er van uit dat je het antwoord via een andere weg hebt weten te achterhalen :slight_smile: