Beantwoord

Technische specificaties V10A vergelijken met V10

  • 11 February 2019
  • 8 reacties
  • 10416 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Ik ben vooral geïnteresseerd in de technische specificaties van de V10a. Ik zou die graag willen vergelijken met de wat oudere V10.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Marina_ 11 February 2019, 12:56

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @JorisV., Begrijpelijk dat je deze vraag stelt op het forum. Ik zie de specificaties (tot nu toe) nergens terug op onze website. Onderstaande is wat ik heb gevonden voor je. Daarnaast heb ik wat e-mails rond gestuurd met de vraag om een duidelijk overzicht te krijgen. Een overzicht die we hier en/of op onze website kunnen delen. :)

De technische specificaties van de V10A:
  • Bandbreedte: 300 Mbps 2,4 GHz + 1300 Mbps 5 GHz
  • WiFi-banden: Dual-band 802.11ac
  • Beveiligingstype: WPA, WPA2
  • 2,4 GHz-band protocollen: b/g/n
  • 5 GHz-band protocollen: a/n/ac
  • Router / Wifi-modem: Wifi-modem
  • Fabrikantcode (SKU): 847740
  • WPA2-beveiliging: standaard aan
  • WPS-knop: standaard uit
  • Firewall: standaard aan
De technische specificaties van de V10:
  • Bandbreedte: 300 Mbps 2,4 GHz + 1300 Mbps 5 GHz
  • WiFi-banden: Dual-band 802.11ac
  • Beveiligingstype: WPA, WPA2
  • 2,4 GHz-band protocollen: b/g/n
  • 5 GHz-band protocollen: a/n/ac
  • Router / Wifi-modem: Wifi-modem
  • Fabrikantcode (SKU): ZXHN H369A
  • WPA2-beveiliging: standaard aan
  • WPS-knop: standaard uit
  • Firewall: standaard aan
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @JorisV., Ik heb zojuist een uitgebreid overzicht ontvangen van alle technische specificaties van de V10 én de V10A. Hopelijk kun je hier iets mee. Mocht je aan de hand van dit overzicht vragen hebben, laat je het dan weten?



De Experiabox V10 en de V10A beschikken allebei over een Broadcom 63138 CPU en ze hebben een 512 Mb RAM in 2 partities en 1 Gb Flash geheugen.

*Admin: Extra technische specificaties toegevoegd aan bericht

Reputatie 7
Badge +19
@JorisV. Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Reputatie 4
Badge +1
Hoi @Marina_! Helemaal vergeten te antwoorden, sorry.
Bedankt voor het overzicht!

Je hebt niet toevallig ook info over het type CPU en hoeveelheid RAM?
Van de TV-ontvangers was die info voorheen namelijk terug te vinden in de handleidingen.
Reputatie 7
Badge +19
Geen probleem @JorisV. De Experiabox V10 en de V10A beschikken allebei over een Broadcom 63138 CPU en ze hebben een 512 Mb RAM in 2 partities en 1 Gb Flash geheugen.
Reputatie 7
Badge +19
@JorisV. Ik heb geen reactie meer gezien, maar ga ervan uit dat het laatste antwoord het antwoord is op jouw vraag. Als dit niet het geval is of je hebt nog andere vragen, stuur mij dan gerust nog een bericht.
Hallo @Marina_ ,
De Experia Box v10 heeft slechts 1 USB-poort en geen 2 zoals in de beschrijving staat.
Reputatie 7
Badge +19
Hey @Jan-D, Scherp van je! Ik heb de specificaties ontvangen van collega's, maar laat het z.s.m. aanpassen. 🙂 Thanks!

Reageer