Beantwoord

Tegenvallende stabiliteit glasvezel

  • 5 November 2019
  • 3 reacties
  • 290 keer bekeken

Reputatie 2

Veel jubel verhalen gelezen hier over glasvezel hoe stabiel het wel niet is, ik moet zeggen ik vind het nogal tegenvallen.

de variatie in snelheid gaat alle kanten uit dan weer snel dan weer super langzaam.

Het is via wifi maar toch. Ik heb geen babyfoon geen dect telefoon geen aquarium en weet ik niet al meer wat voor stoorzenders.

Valt me gewoon tegen.

 

 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 7 November 2019, 12:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Werkt het via de kabel wel goed? Want u heeft het nu over 2 verschillende dingen die eigenlijk niets met elkaar te maken hebben. Namelijk wifi en glasvezel.

Hoi @toinek51 . Er lopen twee dingen door elkaar, vermoed ik.

Glasvezel is het stabielste netwerk dat we in Nederland kennen. De graadmeter is dan een bedraad aangesloten computer/tv. 

Zodra je via wifi gaat werken komen er 100 andere variabelen in het spel, die los staan van glasvezel. 

Mocht je merken dat je verbinding via een kabel stoort, wil ik dat uiteraard graag weten. Dan kunnen we nader onderzoek doen.

Wat wifi betreft kunnen we vast ook dingen verbeteren. Welk type experiabox heb jij? Mocht het een v10a zijn, zou je die in ieder geval een factory default willen geven? (reset via resetgaatje).

Tevens is er de wifi tuner: https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login

 

Ik heb niks meer gehoord. Ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht dat niet zo zijn, laat het weten!Â