Tekortkoming in levering

• 22 april 2016
  • 7 reacties
  • 358 keer bekeken

Beste KPN,

Na afsluiting van het Allesin1 Premium pakket op 28 januari, kon vanuit KPN pas op 29 februari een monteur langskomen om het pakket te installeren. De door jullie aangegeven 2 weken opzegtermijn was hiermee reeds verstreken.

Tijdens installatie ondanks alle goede inspanningen is het pakket door meerdere monteurs helaas niet werkbaar gekregen. Sinds 29 februari zit ik zonder TV aansluiting en een niet volledig werkende internet capaciteit.

Ik heb vele telefoontjes richting KPN gepleegd en aangetekende brieven zijn nog steeds niet beantwoord. Zo is 15 maart een aangetekende brief verstuurd. Hoewel jullie aangeven op jullie site binnen 2 weken te reageren, heb ik nog steeds geen reactie ontvangen. Het enige wat ik van jullie verneem, zijn afschrijvingen van mijn betaalrekening. Ook was de overstapservice niet in orde gemaakt. Ook in het KPN domein kan de automatische incasso niet worden uitgevinkt. Nog kan je de inhoud van de telefoongesprekken terugzien.

Na weer naar KPN te hebben gebeld, heb ik een belletje gekregen dat er weer een monteur langs zou komen. D.d. 21 april wederom dezelfde conclusie dat via de juiste bekabeling het pakket niet werkbaar is te krijgen. De monteur gaf aan dat ik het 0800 nummer moest bellen om de overeenkomst te laten ontbinden. Echter na mijn gesprek met retentiebehoud, wordt aangegeven dat dat op de juiste manier moet worden afgemeld door de monteur en dat hij daar geen melding van kan zien. En wat nu?

U zult begrijpen dat bovengenoemde gang van zaken te wensen overlaat. Wellicht dat via deze weg, een klantgerichtere afhandeling plaats vindt. U kunt mij telefonisch bereiken n.a.v. mijn aangetekende brieven. Ik zie uw reactie met interesse tegemoet en met vriendelijke groet

7 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Hoi @Aansluiting, welkom op het forum van KPN! Jammer dat je bezoek echter vermoedelijk van korte duur zal zijn.. :(

Er zijn te veel fouten gemaakt bij de levering van je diensten, dat kan niemand ontkennen. Het is begrijpelijk dat je wenst op te zeggen.

Je account heb ik gevonden op het e-mailadres waarmee je op het forum hebt geregistreerd. Ik kan inderdaad zien dat je vaak contact hebt gehad en er meerdere monteurs zijn aangestuurd. Daar wordt je zeker niet vrolijk van. De brieven van 15 & 23 maart heb ik gevonden. Je schrijft zeer overtuigend op te willen zeggen. De e-mailafhandeling heeft daarom de afdeling opzeggingen ingeschakeld op 12 april om te reageren op de brieven.

Het was netjes geweest als we je op de hoogte hadden gebracht dat je brief is ontvangen en doorgezet naar de afdeling voor opzeggingen. Mijn excuses dat dit niet is gebeurd. Om de afhandeling te versnellen heb ik een herinnering gestuurd naar de betreffende afdeling. Ik vertrouw erop dat ze snel contact met je opnemen! Volgens mijn gegevens heb je gisteren telefonisch contact gehad met mijn collega. Er was weer een monteur bij je thuis en deze heeft een melding doorgezet naar de technische dienst.

Ik wil graag mijn steentje bijdragen om deze klacht op te lossen. Als we zo snel mogelijk een werkend pakket leveren, is een opzegging dan nog steeds van toepassing? Waar kan ik je op het moment het meest tevreden mee krijgen?

Reputatie 6
Badge +11
Beste @Aansluiting, heeft inmiddels een collega contact met je opgenomen? Ik ben erg benieuwd naar je reactie.

Beste Tim,

Hartelijk dank voor je reactie en het nogmaals sturen van een reminder naar de afdeling opzeggingen. Daar zie ik de terugkoppeling van tegemoet. Alles (en opties) is namelijk reeds meerdere malen besproken. 

Vriendelijke groet 

Reputatie 6
Badge +11
Hallo @Installatie, nieuwe gebruikersnaam? :D

Met volle vertrouwen in een goede afhandeling zie ik graag een bericht van je wanneer er contact is geweest met opzeggingen.

Beste Tim,

Ik heb wederom nog steeds niets vernomen van de KPN. Jij bent de enige hier op het forum waar ik iets van verneem. 

Nb. bij het inloggen met mijn account, ging het mis en bij diverse malen opnieuw inloggen, werd geen code per email of sms ontvangen. Vandaar deze naam om toch te kunnen reageren.

Vriendelijke groet

Reputatie 6
Badge +11
Beste @Installatie, ik vertrouw erop dat mijn collega contact met je op neemt. Als je deze week nog niets hebt gehoord dan ga ik er meteen achteraan. Laat je weten zodra je iets hebt gehoord?

Beste Tim,

Het is 3 mei en heb nog niks gehoord. Ik zal wederom per post contact opnemen. Vriendelijke groet

Reageer