Beantwoord

Tekst installatie handleiding niet volledig

  • 7 January 2020
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Ik heb vandaag de nieuwe Experia box ontvangen nadat de oude kapot was gegaan. Dat was volgens de service-medewerker inderdaad nog “een heel oude"….. Daar kreeg ik jaren geleden de WPA code bij. De netwerknaam lag vast, ingebouwd in de box. Was destijds niet zelf te wijzigen. Nu de nieuwe aangesloten. De instructie vermeldt dat als je ooit zelf in de service tool WPA en Netwerknaam had aangepast, die gegevens automatisch in zouden lopen. In alle andere gevallen moest je de gegevens gebruiken die op de sticker op de doos, of achterop de Experia box, stonden vermeld. Maar dus geen sticker….. Betekende weer bellen, wachten, kosten. Wat blijkt nu? Je kunt alsnog naar die selfservice tool gaan, en dan gewoon een nieuwe WPA instellen, eventueel ook de netwerknaam wijzigen. KPN: pas dit svp in de tekst aan! Scheelt ergernis…. Plak desnoods daar een sticker op… :). Alle dank alvast.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 9 January 2020, 16:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Albert Kilsdonk . Welkom op het forum.

Heel jammer dat het allemaal zo is verlopen. Wat ik vreemd vind is dat er geen sticker op jouw experiabox zit. Ik denk dat het daar is misgegaan. Welk type experiabox heb jij gekregen? 

Het is uiteraard een goede aanvulling in de handleiding om als alternatief de selfservice tool te noemen en ik zal dit als suggestie doorspelen naar development. 

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog andere vragen hebben, stel ze gerust.