Beantwoord

Telefonisch contact krijgen met KPN Netwerk lukt niet

  • 17 January 2022
  • 9 reacties
  • 1496 keer bekeken

Hoi, ik hoop dat julie mij kunnen helpen.

Ik ben recentelijk over gestapt van ziggo naar kpn om gebruik te kunnen maken van glasvezel. Hiervoor moet kpn netwerk echter eerst nog de kabels naar mijn woning trekken.

Na niks gehoord te hebben heb ik uiteindelijk kpn gebeld, die mij verteld heeft dat er al 3 keer een monteur bij mij langs is geweest maar niemand thuis aantrof en ik beter kpn netwerk kan bellen.

Nu weet ik niet of het een monteur was, maar er is de laatste tijd wel een paar keer bij mij aangebeld door iemand. Maar ik woon op 3 hoog, en nadat ik vanaf boven de deur open had gedaan kwam er niemand binnen. Als ik naar beneden loop staat er ook niemand voor de deur. Maar ik wist dus ook niet dat het een monteur was (wellicht handig geweest als ik een brief/telefoontje/mail/bericht op de site had gekregen).

Maar goed, ik heb dus nadat ik kpn heb gebeld ook kpn netwerk gebeld. Die willen meteen een afspraak in plannen wat goed uit komt. Maar dan moet ik even in de wacht blijven. Vervolgens wordt er opgehangen!

Nu ga ik het morgen nog een keer proberen, maar als ze dan weer op hangen wat moet ik dan doen?

 

met vriendelijke groet,

Tom Brunner

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 January 2022, 17:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Tom Brunner ,

Het komt morgen heus wel goed via de telefoon.

Wil je op een andere manier contact met KPN Netwerk? 
Ze zijn ook bereikbaar per chat, e-mail, Twitter en Facebook. 
https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

(zie onderin de link voor alle contactgegevens. )

Het is dus niet goed gekomen..

Ik heb weer kpn netwerk gebeld, weer 40 minuten in de wacht gestaan, ipv dat er wordt aangeboden een afspraak in te plannen moet ik zelf weer iemand anders bellen.

Vervolgens bel ik dat nummer, krijg ik meteen een melding dat de voicemail vol zit en wordt de verbinding verbroken.

Reputatie 7
Badge +28

Waardeloos dus @Tom Brunner ,

Je zit hier echter op het forum van de provider KPN. Dat  is een ander "onderdeel" dan KPN Netwerk wat de kabels aanlegt.

Helaas kunnen wij jou hier niet verder helpen.   

Hopelijk lukt het de derde keer bellen jou wel om contact te krijgen met de juiste persoon.  

Ik ben er na nog een keer te bellen nu wel doorheen gekomen, ze bellen over 1 a 2 weken terug om een afspraak te maken, mijn abbonmenet zou vandaag in gaan.

Ik vind het teleurstellend dat julie me niet kunnen helpen. De afspraken die ik heb gemaakt zijn immers met julie, niet met een van julie partners. Dat maakt het julie verantwoordelijkheid om te zorgen dat dingen goed geregeld zijn. Ik zou niet julie partner moeten contacteren, dat zouden julie moeten doen.

Reputatie 7
Badge +28

Ik snap jouw punt @Tom Brunner . 

Even voor de duidelijkheid: Ik ben zelf ook een klant en probeer jou alleen maar te helpen. 

Bij mij thuis loopt de aanleg van glasvezel inmiddels ook al zeker een jaar. En dat gebeurt op veel meer plaatsen. Zal vast met een tekort aan technisch personeel te maken hebben. 

Reputatie 7
Badge +28

Kom je nu in de problemen? 

Je kunt via 0800-0402 vragen om een noodpakket. Je krijgt dan een hele hoop GB's op je mobiel indien je bij KPN een mobiel abonnement hebt. En Digitenne voor je TV. 

 

ah sorrie, ik wist niet zeker of je een andere klant was of een vertegenwoordiger van kpn.

Dan is mijn boosheid niet tegen maar tegen kpn..

Op dit moment heb ik nog mijn ziggo aansluiting, maar ik weet niet of ik daar probleemloos nog een jaar gebruik van kan blijven maken en ik ben tenslotte toch overgegaan omdat ik van het glasvezel gebruik wil maken. 

Ik hou dat nummer wel in mijn achterhoofd. Jij wel bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Tom Brunner, welkom op ons forum!
Ik lees dat je inmiddels al contact hebt gehad met KPNNetwerkNL.

Dit blijft altijd een lastig proces, wij hebben er tot de lijn er ligt weinig invloed of zicht op. Ik zal je feedback in ieder geval doorgeven!
Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden! 

Badge

Hallo @Tom Brunner ,

Het komt morgen heus wel goed via de telefoon.

Wil je op een andere manier contact met KPN Netwerk? 
Ze zijn ook bereikbaar per chat, e-mail, Twitter en Facebook. 
https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

(zie onderin de link voor alle contactgegevens. )

Ik probeer al 2 maanden contact te leggen. Eerst via telefoon en nu ook veel via Twitter. Wordt steeds beloofd dat ze contact met me gaan opnemen maar het gebeurd steeds niet. Buren hebben al 3 maanden internet (mijn abo stond op 30 november) en mijn kabel ligt nog steeds op straat. Ongelofelijk.

Â