Beantwoord

Telefoon abbonement

  • 27 november 2019
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Dag,

Ik wil graag een nieuw telefoon abbonement afsluiten in een winkel. Hij staat nog op de naam van mijn moeder. Helaas is mijn moeder vandaag verhinderd. is het mogelijk dat ik met haar ID kaart alsnog vandaag mijn nieuwe abbonement afsluiten?

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 november 2019, 14:16

De aanwezigheid van jouw moeder zal daarbij vereist zijn.

Misschien een idee dat jouw moeder dit abonnement opzegt, zodat je het nieuwe abonnement op je eigen naam kunt afsluiten. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

De aanwezigheid van jouw moeder zal daarbij vereist zijn.

Misschien een idee dat jouw moeder dit abonnement opzegt, zodat je het nieuwe abonnement op je eigen naam kunt afsluiten. 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi jven, welkom op het forum. 

Zij zal inderdaad aanwezig moeten zijn. Opzeggen hoeft helemaal niet, jullie kunnen het samen ook in de winkel regelen zodat het op jouw naam komt te staan. 

Reputatie 7
Badge +19

@jven  Is het afsluiten van  een abonnement op jouw eigen naam nog gelukt in de winkel? 

 

Reputatie 7
Badge +19

Jven, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Reageer