Beantwoord

Telefoon kan geen WiFi verbinding maken

• 5 september 2017
  • 2 reacties
  • 3991 keer bekeken

Dag, ik heb ineens al een tijd dat mijn mobiel niet meer verbind met het internet. Ik vul het wachtwoord opnieuw goed in, ik heb het kastje al een tijdje uit gehad, maar niks helpt. Hij blijft zeggen: authenticatieprobleem. Waardoor ik niet op internet kan. Ik had het voor het eerst nadat ik mijn oude telefoon terug kreeg omdat de nieuwe kapot was. Ik dacht: als ik mijn nieuwe telefoon weer heb, zal het wel goed gaan. Niet dus. Ik baal als een stekker, want duurt nu dus al twee weken. Hoe los ik dit op? Ik heb een Experia Box V10

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Paul_ 7 september 2017, 15:08

Hey Janet, welkom! Goed dat je het meldt. Om welke telefoon gaat het precies? Kan je wel verbinding maken met de WiFi met andere apparaten? Zou je eens in de instellingen van het toestel het netwerk kunnen "vergeten" en opnieuw kunnen verbinden? Een andere optie is om via de servicetool een ander WiFi-kanaal te kiezen. Ik ben benieuwd naar je bevindingen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hey Janet, welkom! Goed dat je het meldt. Om welke telefoon gaat het precies? Kan je wel verbinding maken met de WiFi met andere apparaten? Zou je eens in de instellingen van het toestel het netwerk kunnen "vergeten" en opnieuw kunnen verbinden? Een andere optie is om via de servicetool een ander WiFi-kanaal te kiezen. Ik ben benieuwd naar je bevindingen!
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord @janetM dus ga ik ervan uit dat het probleem is opgelost. Anders hoor ik het graag!

Reageer