Telefoon van 104-jarige oma werkt niet

  • 13 October 2021
  • 17 reacties
  • 245 keer bekeken

Beste,

 

Oproep gemist. Graag terugbellen op 06-***. Oma 104 jaar woont zelfstandig en kan haar alarm en telefoon niet gebruiken vanwege een storing aan de glasvezel.

We hebben echt een MONTEUR nodig met SPOED. 

 

Admin: 06-nummer verborgen i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7

Hoi @JacolienH, welkom bij ons op het forum. Als jouw oma van 104 geen werkende telefonie heeft is het inderdaad belangrijk dat er snel naar gekeken wordt! Het forum is hier geen handige manier voor, voor het snelste contact kan je het beste bellen met 0800-0402. Daar kan een collega direct met je meekijken naar de situatie van jouw oma en de vervolgstappen in gang zetten.

Je zegt dat je en oproep gemist hebt, dat geeft het vermoeden dat er ook al iets in gang is gezet. Op je forumprofiel staan geen gegevens, daardoor kan ik dat niet voor je zien. Je kunt ze daar invullen (dus niet in een reactie hieronder, ik heb je 06-nummer ook verborgen i.v.m. privacy). Maar zelf bellen is zoals gezegd de snelste optie en in dit geval is dat het beste vermoed ik. 

Badge +19

Het is sneller om de klantenservice te bellen.  0800-0402

Ben al de hele ochtend bezig met bellen en niemand kan helpen. Bel aub op 06-*** met juiste info voor hulp. 
 

Jullie kunnen iemand van 104 jaar zo niet laten zitten KPN! 
 

Badge +19

Heb je de storing al wel telefonisch gemeld? Het us natuurlijk niet even op een knopje drukken en het werkt weer. Er zal eerst uitgezocht moeten worden waar de storing is. Dat kost tijd. 

Reputatie 7
Badge +24

@JacolienH ik zie dat de monteur onderweg is. Laat je ons even weten hoe het afloopt? 

Klopt, de monteur is geweest en de glasvezel is helaas kapot getrokken. Morgenochtend komen ze het maken als het goed is. 
 

Al met al heel vervelend als telefoon en een alarmsysteem dus ook op WiFi werkt. 

Reputatie 7
Badge +30

Ai, dat is wel heel rot inderdaad! Fijn dat het morgenochtend hopelijk alsnog in orde gemaakt wordt. Mochten wij nog iets kunnen doen, laat het gerust weten. 

Wat een bedrijf 😡 het is nog steeds niet opgelost terwijl ze vanochtend zouden komen! Niemand gezien! 
 

104 jarige zit nog steeds zonder alarm en telefoon. Echt schandalig dit KPN! Glasvezel is kapot getrokken en wat is de oplossing vandaag nog?! 

Reputatie 7
Badge +10

Ik zou je hetzelfde willen adviseren als een dezer dagen een ander in vergelijkbare situatie:

 

Reputatie 6
Badge +8

Waarschijnlijk is een GSM-Gateway een betere optie. Daar sluit je alle telefoons en randapparatuur gewoon op aan.

Reputatie 7

Wat rot dat de monteur gisteren niet is geweest! Ik zie inderdaad dat de afspraak met de netwerkbeheerder toen niet is doorgegaan en dat die is verplaatst naar vandaag. Van die afspraak zie ik nog geen resultaten staan, weet je of ze zijn geweest en iets hebben kunnen doen voor de verbinding? 

Het probleem is gelukkig vandaag opgelost maar omdat ze een Premium abonnement heeft had dit binnen 24 uur opgelost moeten zijn. 

Badge +19

Nou volgens mij heeft KPN nooit abonnementen gehad met  verschillende servicelevels voor de consumentenafdeling. Ik vermoed dat dit geldt voor de alarmdienst. 

Reputatie 7
Badge +12

Nou volgens mij heeft KPN nooit abonnementen gehad met  verschillende servicelevels voor de consumentenafdeling. Ik vermoed dat dit geldt voor de alarmdienst. 

Ja en nee, als het nog PSTN is en er een zorg alarm aan vast zit hebben wij de regeling met onze aannemer van ondergronds dat het een premium ticket word en hij sneller word opgelost. Maar dit is iets tussen kpn en de onderaannemer en geen garantie naar de klant. 

Reputatie 7
Badge +10

In het eerste bericht wordt info gegeven dat het ging om een storing “aan de glasvezel”.
Hoe betrek je dat dan naar “PSTN” ??

Reputatie 7

Gelukkig is het nu opgelost @JacolienH! Waardoor het gisteren niet lukte weet ik niet, zoals gezegd is voor ons alleen te zien dat de afspraak toen was verplaatst.

De premium is inderdaad zoiets als wat Ik_Hussel noemt, het staat in de storingsmelding gemeld bij de aansturing van de ondergrondse ploeg. 

Reputatie 7
Badge +12

In het eerste bericht wordt info gegeven dat het ging om een storing “aan de glasvezel”.
Hoe betrek je dat dan naar “PSTN” ??

Ja goede, niet echt lekker gelezen 😅