Beantwoord

Telefoon werkt niet

  • 10 June 2019
  • 3 reacties
  • 125 keer bekeken

goedemiddag mijn naam is isabel coimbra en ik zou graag willen weten waarom mijn telefoon niet werkt omdat ik een contract heb met internet en telefoontjes
icon

Beste antwoord door Tycha 10 June 2019, 21:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Isabel,

Heb jij een contract met "internet en telefoontjes" of heb jij een abonnement afgesloten bij KPN? 🤔

Ik vermoed dat laatste. Als ik jou was zou ik morgen even langs de KPN-winkel lopen. Dan helpen ze daar jou vast wel met het inregelen van jouw telefoon. Ik denk dat dat het beste werkt. Je kunt natuurlijk ook met een andere telefoon bellen naar 0800-0402, maar ik verwacht dat een persoonlijke hulp in de winkel beter werkt voor jou.
Reputatie 7
Badge +11
Welkom@isabel coimbra

KPN heeft ook een handige site, welke je kan helpen met instellen Klik hier om naar de toestelhulp van KPN te gaan.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @isabel coimbra, welkom op het Forum!

Het is mij nog niet helemaal duidelijk om welk product het nu eigenlijk gaat. Je hebt het namelijk geplaatst onder 'Internet', maar het kan ook goed zijn (zoals hierboven wordt gezegd) dat het om een mobiel abonnement gaat.

Kan je aangeven wat er precies aan de hand is? Heb je net een abonnement afgesloten bij KPN en werkt je mobiele toestel nu niet, of heb je problemen met de verbinding thuis?

Als we namelijk wat meer weten, kunnen we je beter en sneller helpen! Ik hoor graag van je.

Reageer