Beantwoord

Telefoonnummer klantenservice

  • 2 February 2018
  • 36 reacties
  • 376109 keer bekeken

Is het om een telefoonnummer te zien te krijgen waarmee ik een klantenservice kan bellen?

Admin: titel aangepast van "Hoe moeilijk" naar "Telefoonnummer klantenservice" zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door RBxx 10 July 2019, 13:17

Bekijk origineel

36 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Niet heel moeilijk. https://www.kpn.com/service/bel-met-ons.htm
Ook dan zie ik GEEN nummer.
Reputatie 7
Badge +21

Klantenservice KPN
Telefoonnummer: 0800-0402

De klantenservice van KPN is 24 uur per dag, 7 dagen per week gratis bereikbaar voor storingen en technische vragen en voor vragen over verlies/diefstal van de mobiele telefoon. Voor alle overige vragen staan onze medewerkers voor je klaar tussen 08 uur – 22 uur.

 

Admin: aanvulling

Bedankt
Hoi @Alex111 . Welkom op het forum!
Is het gelukt om te bellen? Je kunt trouwens ook bij mij terecht met je vragen! Mocht je iets willen weten of ergens hulp bij willen, laat het weten!
Helaas werkt dat nummer niet ....."netwerk bezet" is wat ik krijg....Mss nog een ander nummer van ze beschikbaar?
Bij mij inderdaad "nummer niet bereikbaar". Heel fijn die bereikbaarheid..... website helpt niet en telefoonnummer heel slecht te vinden, om vervolgens niet bereikbaar te zijn... ontzettend slecht naar mijn mening.
Heel fijn. Eindelijk is het nummer weer bereikbaar. Maar nu is er een storing die er niet was toen bij mij de problemen inmiddels anderhalf uur geleden begonnen. In die tijd ook geen contact kunnen opnemen met KPN. Anderhalf uur verder en minimaal nog anderhalf uur wachten voor ik eindelijk mijn tv op kan starten.
Ik begrijp dat een storing niet altijd iets is waar KPN zelf wat aan kan doen, maar als ze normaal bereikbaar waren geweest had ik al een uur geleden iets anders kunnen gaan doen. De extreem slechte bereikbaarheid en misleidende knoppen op de website
(ik heb het stappenplan bij mijn foutcode gevolgd, maar het hielp niet. Wanneer je dan kiest voor "neem contact op" wordt je na een aantal vragen teruggeleid naar het stappenplan wat je al 3x gevolgd hebt, in plaats van naar een pagina met contactgegevens. Ook bij "service en contact" wordt je teruggeleid naar dezelfde pagina met het stappenplan)
maken dat ik erg gefrustreerd ben geraakt door KPN. Ik vind het ontzettend teleurstellend en absoluut niet klantvriendelijk hoe slecht de bereikbaarheid op alle fronten is. Als ze wel bereikbaar waren geweest had ik immers allang iets anders kunnen doen. Dus bedankt daarvoor, KPN 😞
Heel fijn. Eindelijk is het nummer weer bereikbaar. Maar nu is er een storing die er niet was toen bij mij de problemen inmiddels anderhalf uur geleden begonnen. In die tijd ook geen contact kunnen opnemen met KPN. Anderhalf uur verder en minimaal nog anderhalf uur wachten voor ik eindelijk mijn tv op kan starten.
Ik begrijp dat een storing niet altijd iets is waar KPN zelf wat aan kan doen, maar als ze normaal bereikbaar waren geweest had ik al een uur geleden iets anders kunnen gaan doen. De extreem slechte bereikbaarheid en misleidende knoppen op de website
(ik heb het stappenplan bij mijn foutcode gevolgd, maar het hielp niet. Wanneer je dan kiest voor "neem contact op" wordt je na een aantal vragen teruggeleid naar het stappenplan wat je al 3x gevolgd hebt, in plaats van naar een pagina met contactgegevens. Ook bij "service en contact" wordt je teruggeleid naar dezelfde pagina met het stappenplan)
maken dat ik erg gefrustreerd ben geraakt door KPN. Ik vind het ontzettend teleurstellend en absoluut niet klantvriendelijk hoe slecht de bereikbaarheid op alle fronten is. Als ze wel bereikbaar waren geweest had ik immers allang iets anders kunnen doen. Dus bedankt daarvoor, KPN :(



Daar sluit ik me volledig bij aan! Je beschrijft in zijn geheel mijn problemen van de afgelopen anderhalf uur. Zwaar frustrerend om van het kastje naar de muur gestuurd te worden en vervolgens geen stap verder te raken!

nou wat ik waardeloos vindt is dat je praktisch geen medewerker meer aan de lijn krijgt, alles moet je maar zelf uit zoeken, hang je een kwartier in de wacht, krijg je iemand aan de telefoon, moet ze modem type weten en dat zeg ik en de verbinding is weg, en geen terug bel, nee, kan je weer opnieuw beginnen, gat!!

krijg er zo de pest over in, dat je niet gewoon gelijk een medewerker aan de lijn krijgt, !

Badge +19

Wat zijn de problemen? Hier zitten genoeg mensen die je kunnen helpen.

Badge

Is er een nummer waarmee ik vanuit het buitenland kan bellen? Ik wil het e-mail adres waar de rekeningen naartoe worden gestuurd veranderen. Is er anders een e-mail adres, waar ik de wijziging naartoe kan sturen?

Hoi @zweef . Je kunt inloggen in je MijnKPN account en het contact e-mail adres aanpassen.

Badge

in “mijn kpn” zie ik alleen mijn mobiele abonnement. Het verkeerde e-mail adres wordt gebruikt in mijn vaste telefoon/internet/televisie ………….

Vul even je profiel in, @zweef . Kun je in het vrij veld het e-mail adres vermelden wat het moet worden. Ik ga dan voor je kijken.

 

 

Badge

done

Hoi @zweef . Ik heb het contact e-mail adres aangepast. De volgende factuur zou naar het nieuwe e-mail adres moeten gaan.

Zo niet, laat het weten. 

Heel fijn. Eindelijk is het nummer weer bereikbaar. Maar nu is er een storing die er niet was toen bij mij de problemen inmiddels anderhalf uur geleden begonnen. In die tijd ook geen contact kunnen opnemen met KPN. Anderhalf uur verder en minimaal nog anderhalf uur wachten voor ik eindelijk mijn tv op kan starten.
Ik begrijp dat een storing niet altijd iets is waar KPN zelf wat aan kan doen, maar als ze normaal bereikbaar waren geweest had ik al een uur geleden iets anders kunnen gaan doen. De extreem slechte bereikbaarheid en misleidende knoppen op de website
(ik heb het stappenplan bij mijn foutcode gevolgd, maar het hielp niet. Wanneer je dan kiest voor "neem contact op" wordt je na een aantal vragen teruggeleid naar het stappenplan wat je al 3x gevolgd hebt, in plaats van naar een pagina met contactgegevens. Ook bij "service en contact" wordt je teruggeleid naar dezelfde pagina met het stappenplan)
maken dat ik erg gefrustreerd ben geraakt door KPN. Ik vind het ontzettend teleurstellend en absoluut niet klantvriendelijk hoe slecht de bereikbaarheid op alle fronten is. Als ze wel bereikbaar waren geweest had ik immers allang iets anders kunnen doen. Dus bedankt daarvoor, KPN :(

 

 


Daar sluit ik me volledig bij aan! Je beschrijft in zijn geheel mijn problemen van de afgelopen anderhalf uur. Zwaar frustrerend om van het kastje naar de muur gestuurd te worden en vervolgens geen stap verder te raken!

 

 

Wat hierboven geschreven staat geldt helaas nog steeds. Nu al 5x geprobeerd om een medewerker te spreken maar of gaat niet over of word niet doorgeschakeld of word weggezet of verbinding verbroken. Grrrrrr 

Badge +19

Kunnen we je hier misschien helpen?

Nee helaas niet, mijn gegevens geef ik hier niet...

Badge +19

Profielgevens zijn niet te zien voor ons. Alleen voor medewerkers en jezelf.

wat is het telefoonnr van KPN vanuit het buitenland ?

 

Vanuit het buitenland is het praktisch om via social media of via chat contact met ons te zoeken, @TruusBosje . Wat is precies je vraag?

Niet bereikbaar inderdaad.

Badge +19

0800-0402. Maar er zijn diverse topics waar dit probleem wordt gemeld. Misschien is er een storing.

Reageer